Együtt sikerülni fog!

Kicsit aggódom...

2022/07/08. - írta: RiaRia

earth-g18567a98f_640.jpg

94 kiló vagyok most két órakor délután, aminek nem nagyon örülök, mert még fogyogatok, amikor is súlyt szerettem volna megtartani.

Ez reggel valószínű, hogy 93.5 kiló volt, kb., mert már ettem is és ruhában mértem magam most. Szépen araszolgatok lefelé, ez azért nem jó már ennyi hirtelen fogyás után, mert az izmaimat veszítem el. És ez látszik is, de még az izomépítés később tud csak eljönni a számomra.

Gondolom, hogy a nyár, meg hogy szűkül a gyomrom, kevés étellel beérem, és még az, hogy nem mozgok, ez mind hátrány most a számomra. Nem nagyon tudok mit tenni ellene. Degeszre már nem tudom enni magam, mert megszoktam, hogy így étkezem, ahogy eddig most kialakult. Most talán még nem is baj, hogy fogyogatok, mert túl sok a súly, de ha ez nonstop fogyássá alakul, az már lehangoló látvány lesz. Mozogj te is sokat, hogy ne izomból veszíts, és erőd is lesz így a továbbiakhoz.

Ma nem főzünk, mert jól bemelegítettük valamelyik nap a lakást, és próbáljuk visszahűteni, kevés sikerrel. Ezért is aggódom, a meleg miatt, mert nem jól tűröm, de van kétféle dinnyénk, azt szeretem, és jó hatással van rám is, mint másokra. A húst száműztük a fagyasztóba, elő sem vesszük két hétig, legalább.

Úgyhogy most azon gondolkodom, hogy visszajelentkezek a jógaóráimra. Látogasd te is meg az onlinejogaakademia.hu oldalt. Nagyon klassz jógagyakorlatok vannak ott, és én nagyon-nagyon szeretem. Jövő hónaptól újra visszajelentkezem, és a torna mellett jógázni is fogok. Persze kezdetben módjával, ahogy engedi a szervezetem.

A mai motiváló mondatunk a következő:

Mindig figyeld, mit jelez a tested neked! Sok mindent kiolvashatsz az üzeneteiből.

ui.: - Vigyázz magadra, és a túl gyors fogyásra is figyelj oda, mert valami oka van, az biztos. 

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása