Együtt sikerülni fog!

Szerezz boldog pillanatokat magadnak!

2022/07/14. - írta: RiaRia

english-g96be9f785_640.jpg

Elővarázsoltam egy régebbi levelezést, amit egy coach-al folytattam, és nagyon jó volt érezni, látni, olvasni, milyen terveim voltak 5 évvel ezelőtt.

Talán másképp is fogalmaztam akkoriban, mindig változunk, így ez elkerülhetetlen. Nagyon sok levelet váltottunk, és főleg engem kérdezett Melinda, amire nekem mindig válaszolnom kellett. Elég terjedelmes leveleket írtam vissza, ez azért jó, mert most látom, miben változtam, és mi maradt meg a régmúltból. Írtam még szerződést is önmagammal, de ahogy ma olvastam, nem sokat valósítottam meg belőle. Ahogy akkor írtam, - punnyadtam sokáig, mire észhez tértem, hogy fogynom kellene. 

Már az előző bejegyzésben írtam, hogy vettem egy noteszt, és sok minden helyet fog kapni benne, főleg az edzésekkel kapcsolatos érzéseim kapnak benne főszerepet. Csodálatos érzések lesznek ezek, még ha néha fájdalmas is lesz, amikor például túlfeszítem a húrt, vagy egyáltalán nem megyek gyalogolni, pedig be lesz ütemezve. De a legtöbb érzés az biztosan boldogságos jó érzés lesz, és ilyeneket te is gyárthatsz magadnak, sőt, kell is hogy gyártsál magadnak.

Sose térjél úgy aludni, hogy aznap nem nevettél egy jó nagyot. Kell a vidámság, a vidám hangulat, hogy elviseljük az esetleges feszültségeket, amik érnek napközben minket. Törekedj mindig a jókedvre, és legyél friss, üde és vidám minden pillanatban! Nagyon sok múlik ezen, hidd el!

Én, amikor még jobban beteg voltam, akkor is azt kerestem, hogyan lehetne vidámabbá tenni a napjaimat. És ahogy teltek az órák, a hetek, a hónapok, úgy javult az én alaphangulatom is, ami sok mindent befolyásol mindig.

Bármit csinálhatsz, ami jobb kedvre derít. Engem sokszor a takarítás is vidámmá varázsolt, mert tiszta környezetben szebb gondolatok közelítenek az ember lányához. :)

Legyél merész és bátor, hogy meg tudd valósítani a céljaidat, legyél elég okos ahhoz, hogy jó terveket kovácsolhass magadnak. De legfőképpen mindig legyél vidám és jókedvű, bárkivel is találkozol utad során.

A mostani motiváló gondolat a következő:

Ha érzel magadban elég erőt a nap kezdetéhez, ne hagyd, hogy ez az erő elillanjon, inkább duplázd meg, mert így mindig meg tudod valósítani az álmaidat. :)

ui.: - Boldog perceket mindig tudunk szerezni magunknak, ezért az ilyen alkalmakat nem szabad elszalasztani magunk mellől. Légy résen, és csak figyelj! Mindig találni fogsz valamit, amin el tudsz mosolyodni, aminek örülni tudsz. Csak légy résen, és csak figyelj! :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása