Együtt sikerülni fog!

Bakancslista csak a fogyás témájában...

2022/07/15. - írta: RiaRia

waterfall-ge18aade37_640.jpg

Régebben írtam egy bakancslistát magamnak, nagyon sok minden szerepelt benne. Gondoltam, miért is ne lehetne ezt "lefordítani" kizárólag a fogyás támájára.

"Például 64 kilós szeretnék lenni, vagy torna napi szinten,  másfél éven belül lefogyok, nincs cukros étel, ellenállni az édes ételek csábításának, sok vizet iszom, salátákat gyártok mindennap, jó kondiban kell lennem, nincs nasi, több diófélét eszem, több zöldség és gyümölcs fogyasztása, nem szabad túlenni magam, csinosodni kell, meg kell izzadni mindennap a cél érdekében, gyalogolni sokat, végleg szakítok a rossz szokásaimmal, az idő legyen a jó barátom, stb." 

Sokféle gondolatot, célt, tervet lehet így összegyűjteni, amit szeretnél elérni. 

Tegnap ettünk reggelire kakaós csigát. 4 db-ot vettünk, de olyan hatalmasok voltak, hogy alig bírtam megenni egyet. Ééés! Rendkívül édes volt! Ugye már jó ideje nem eszem  édes dolgokat, olyan nagyon kellemetlen volt már az utolsó falat, meg sem akartam enni. Hát, így lehet jól eltávolodni az édes íztől. Örültem is ennek, mert tudom, legközelebb nem eszem ilyesmit. 

Rájöttem, hogy néha túl negatívan fogalmazok. Ráadásul így is gondolom. Erről szeretném lenevelni magam, remélem, hogy sikerülni fog. Te is alakítsd át a negatívat pozitívvá. Írj össze tagadást kifejező gondolatokat, amiket szoktál használni, és mellé írd a pozitív megfelelőjét. Pl. "nem vagyok jó semmire!" helyett használd azt, hogy: - "sok jó pozitív tulajdonságom van, erre kell fókuszálnom".  - Mindig javítsd ki magad, ha olyasmit észlelsz, ami hátráltatja a fejlődésed, a fogyásodat.

Ma is kicsit elaludtam, igaz, fent voltam fél 5-kor, de csak fél 6-kor keltem ki az ágyból. Kellenek néha kis meditációs időszakok, én nagyon élvezem őket, reggelente megnyugtatnak. Próbáld ki, hogy pl. merengsz a nagy semmin. Nem hangzik valami jól így elsőre, de boldogságos pillanatokat tud elhozni nekem. :)

A mai motiváló mondatunk a következő:

Ne térj le a számodra kijelölt útról. Mindig lesznek csábító erők, amik erre sarkallnak, de te állj ellent nekik, mert később nagyon fogsz ennek örülni. Annak, hogy volt benned elég akarat.

ui.: - Most szerdáig nem mérem magam, legalábbis nem szeretném. Kb. tartom szerintem a súlyom, nem híztam az biztos, még a hatalmas kakaós csiga ellenére sem, szerintem, de majd kiderül a "vallatásnál". :)

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása