Együtt sikerülni fog!

Ha bölcsebb lennél, hogyan látnád a helyzetedet?

2022/07/15. - írta: RiaRia

god-ga6020f403_640.jpg

Egyáltalán nem arról van szó, hogy nem vagy elég bölcs, sosem állítanék ilyet. Csak gondolati szinten tettem fel a címbéli mondatot, és leginkább saját magamnak címeztem, ne vedd magadra.

Bölcs öregként belátnám, hogy valahol, valamikor elszakadt nálam a cérna, nem tudtam irányítani már az életemet, és ezért híztam el. Az, hogy sok étel vesz körül valakit, nem ok arra, hogy mindet egyszerre el kell pusztítania. A bölcs öregek jól gondolkodnak az életükről. Csak akkor cselekednek, ha tudják, hogy amit tesznek, az helyes, és helyénvaló. A gondolkodásuk különbözik az átlag emberétől, de csak annyiban, hogy mindig megfontoltak, mindig minden kérdésre tudják a választ, és a kérdést mindig időben meg is válaszolják. Ha bölcsebb lennék, tudnám, hogy a kérdéseimre hol találok válaszokat, és rögtön cselekednék is. 

Milyen most a helyzetem? Még elég rémísztő, mert ott tanyázok 93 kiló közelében. Mit tesz ilyen helyzetben a bölcs okos öreg? Kikutatja, hogy mi a jó az ő számára, és elhagyja a rossz dolgokat az életéből, még akkor is, ha nagyon ragaszkodna hozzá. És ezt olyan lelki nyugalommal tenné, hogy bárki megirigyelné őt, ha látná. De én nem vagyok ilyen bölcs öreg, ezért csak a magam módján tudok cselekedni. Tanulni viszont rengeteget tanulhatok bölcsebb társaimtól, például azoktól, akiknek sikerült 60 éves korukra is megőrizni a fiatalkori súlyukat. Mert vannak bőven, akik dicsekedhetnek ezzel a szép magatartással. Volt önuralmuk, volt akaraterejük, hogy legyőzzék a falánkságukat. 

Bölcs öregként talán elélnék akár 100 évig is, de még talán nincs veszve semmi, ha követem az ő életstílusukat. Sokszor hoztam fel Etka-anyót, aki kb. ilyen életkorban (56-66 évesen) kezdte el a jógát, és milyen sok embernek tudott még segíteni később is. Most az én titkos tervem is ehhez hasonló, azért kezdek jógát tanulni online, azért megyek gyógytornászhoz, azért tornázok majd Zitával naponta, hogy hasonló szép eredményeket érjek el, mint Etka-anyó. Nem kis cél, én belátom, de győzni csak az tud, aki fel meri venni a kesztyűt, és nem dobja be a törülközőt idő előtt.

A mostani motiváló mondatunk a következő:

Olyan célt tűzz ki magad elé, ami kicsit meghaladja a mostani képességedet. Meglátod, sokkal több erőt is fogsz majd gyűjteni magadnak, nemcsak annyit, amennyi ehhez a célodhoz szükséges. Ennél százszor több energiád van, csak még nem tudtad előcsalogatni magadból. Ezért figyeld mindig magad, mikor mire vagy képes, és meg fogod találni minden napodhoz a kellő erőt.

ui.: - Sokszor gondolkodom a hosszú élet titkáról, és arra jöttem rá, hogy azok az emberek, akik több mint 100 évig élnek, nem csüggednek el sohasem, minden napot megélnek teljes valóságukban, és egész életükben kemény fizikai munkát is kellett esetleg végezniük, amik életben tartották az összes izmukat, amire mindig szükségünk van. :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása