Együtt sikerülni fog!

Talán nincs minden veszve...

2022/07/18. - írta: RiaRia

melon-g9f91cdde8_640.jpg

Tegnap este nagyon megijedtem, hogy visszatérek a régi énemhez, és visszakúsznak a leadott kilók. Azóta aludtam egyet, és már józanabbul látom a helyzetet.

Lehet, nem is olyan vészes a dolog, de ezt így most még tényleg nem tudom. Hiába tartottam az otthoniakkal a kapcsolatot, nem tudom mi vár rám, ha hazamegyek, és vajon mit fogok főzni elsőnek, pl. 

93 kiló vagyok ma, épp úgy haladok, mint ahogy a grafikon mutatja, hogy kell, hogy legyek. Örülök, mert valamelyik nap, napközben már 94 kilót is mértem, igaz, az nem mérvadó. Nem szabad görcsösen ragaszkodni egy-egy kilóhoz, mert annál nehezebben jön le rólunk. Én is megint kezdek ugrálni a mérlegre, de ez azért is van már, mert otthon biztosan naponta többször fogom mérni a súlyt, pedig tudom, hogy hülyeség ez a részemről. De biztosan meg fogom mérni magam edzés előtt, után, ha ettem, vagy ha nem ettem, vagy egy kiadós gyaloglás után is. És már most tudom, hogy fals eredmények is lesznek köztük, de nem tudom levetkőzni még ezt a rossz szokásomat. Nem baj, a lényeg, hogy a reggeli, fehérneműben, étkezés előtt mért súly lesz a hivatalos, a többi csak a saját szórakozásomra fog történni. :)

Mivel nem tudom hogyan fogok főzni, igyekszem most elsőre a Fitvideo.hu receptjeit átvenni, abban sok saláta szerepel, és ezekre helyezem a hangsúlyt, a vacsora például biztosan mindig csak saláta lesz, mert valószínű többet fogok enni otthon napközben, mint itt Pesten. De itt vészesen gyorsan adtam le azt a bizonyos 10 kilót, aminek azért örülök, de hátránya is volt bőven. Annak is örülök, hogy van már derekam, és sokkal gyorsabban tudok már gyalogolni, mint eddig. Ezeket nem fogom elfelejteni, mert sokat köszönhetek ennek a jó két hónapnak, amióta itt vagyok. Persze napra pont ma van két hónapja, hogy ideérkeztem.

Olyan sok kivizsgálás vár otthon, hogy jó lesz felkészülni. Nem tudom milyen lesz a laborértékem, mert ha egy tízest ledobunk magunkról, az már ott is megjelenik jó eredmények formájában. A 30 deka csokit valószínű, hogy nem fogom magamba tömni, mert nagyon félek a cukorbetegségtől, és épp erre szeretnék vigyázni, hogy a vércukor rendben legyen a vizsgálaton. 

Azért átformálódtam jócskán, ezt a lányom is észrevette, és nemcsak súlyban változtam, hanem sok minden másban. Ugye többször fogok jönni majd látogatóba hozzájuk, ezért is szeretném tartani a formám, mert már tudom, milyen utazni 110 kilósan. Nem jó érzés, az biztos!

A mostani motiváló gondolatunk a következő:

Legyél talpraesett minden helyzetben, találd fel magad, bárhová is sodor az élet! 

ui.: - Reggel nem tudtam írni, mert most már a reggelek is foglaltak, de igyekszem mindig írni, amikor lesz idő rá. Vigyázz magadra! és Vigyázz a szeretteidre is, figyeld meg, milyen sok mindent köszönhetünk egymásnak. Csak figyelj jól, és hamar észreveszed te is! :)

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása