Együtt sikerülni fog!

Heti mérlegelő

2022/07/20. - írta: RiaRia

bathroom-scale-g77949d8a2_640.jpg

92 kiló vagyok ma, kicsit fogytam, lehet, hogy megint beindul egyfajta fogyásritmus. Kb. jövő héten már otthon leszek valamikor, ez a terv.

Összességében amit nagyon megtanultam ezalatt a két hónap alatt, az az, hogy jobban figyelek magamra, törődök magammal, vigyázok magamra, és, mint az ábra is mutatja, lehet kalóriaszámolás nélkül is, meg csekély mozgással is fogyni. De az igazi az mégiscsak a mozgással egybekötött életmódváltás. Én tulajdonképpen belecsöppentem az életmódváltás közepébe. Azt tudtam, hogy ha eljövök a lányomhoz, akkor valamit fogyni fogok, de ennyire nem számítottam. Tulajdonképpen eddig, május 18-a óta kb. 12.5 kilót fogytam, kb. két hónap alatt. Elosztva az több, mint 6 kiló havonta, de ez nem volt egyenletes, amikor beteg voltam, többet fogytam.

Nagyon hálás lehetek, és az is vagyok, hiszen így egy új szemléletmód alakult ki nálam, amit tovább fejleszthetek otthon, mert visszavonulót nem akarok fújni. Hat kilót fogyni egy hónapban tudom, hogy nem egészséges, inkább látszik, hogy a végefelé kezdtem jó ritmusban fogyogatni, az eleje amolyan lórugásként hatott rám is. Nem tudtam először miért fogyok olyan gyorsan, de tetemes súlynál előfordul, hogy az elején jól beindul a fogyás, majd megáll, majd kis szünet után újraindul. Nálam 93 kilónál állt meg egy kis ideig a mérleg mutatója, voltam kicsit több is egy ideig, majd most megint 92 kiló felé vette az irányt.

Tegnap is kénytelenek voltunk rendelni kaját, mert még nem is volt csak 33 fok, nagyon beszorult a levegő, nem akartuk jobban bemelegíteni a lakást főzéssel. Mára is maradt a tegnapi rendelésből, úgyhogy ma sem főzünk, ma még melegebb lesz, mint tegnap volt.

Az, hogy mozgással mennyit tudok még hozzátenni a fogyásomhoz, majd kiderül otthon. Volt már úgy, hogy csak a terveim voltak nagyok, a megvalósítás azután elmaradt. De próbálom odatenni magam, és ha esik, ha fúj, mindennap mozgok egy kicsit. Óvatosan fogom kezdeni, mert nem szeretném, hogy mindjárt fájdalom alakuljon ki, és lehet, hogy nem is fogok bírni sokat. Ez nagyon valószínűnek látszik. Úgyhogy csak lassan, fokozatosan vezetem be majd az edzéseket, a gyaloglásokat.

A mai motiváló mondatunk a következő:

Ha elhatároztál valamit magadnak, egy célt, egy tervet, figyelj mindig arra, hogy minél hamarabb meg is valósítsad, mert hamar elfeledkezhetsz róla. Ha elfelejted, nem biztos, hogy újra nekiveselkedsz, mert annyi minden behatás ér egy nap alatt is, hogy lesznek olyan élményeid, amik felülírják az eredeti célodat. Vigyázz erre, és figyelj mindig a gondolataidra!

ui.: - Nagyon, nagyon örülök most ennek a 92 kilónak. Próbálom én is tartani, amit a motiváló mondatunk tartalmaz, hogy ne vándoroljanak vissza a szépen leadott kilók. És a bejegyzés végére ideillik egy idézet, amit már korábban is írtam:

"A siker nem abból áll, hogy soha nem hibázunk, hanem hogy soha nem követjük el ugyan azt kétszer." (George Bernard Shaw)

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása