Együtt sikerülni fog!

Izomfájdalom, hízás, meg egyebek...

2022/08/09. - írta: RiaRia

hazelnuts-g63dc9fe39_640.jpg

94.8 vagyok, csuda tudja, hogy mitől jött vissza a leadott kiló, de erről is be kell számolnom, mert így helyes. Vannak ilyen napok is, amikor a mérleg csúnyán megtréfál, kevesebbet várok és többet mutat.

Most pedig még bicajozok is, igaz, nem nagy távolságot, de mégiscsak mozgás. Az is való igaz, hogyha fogyogatni szeretnék, akkor jól le kell izzadnom, hogy a kellő hatást elérjem. Pedig még a Duci tréning videóra is tornáztam! No, mindegy, most innen kell kiindulnom. Rövid ideig azt hittem vasárnap van ma, de mégsem. Kezdenek előjönni a mozgás hatására izomfájdalmak, amiket orvosolni kell, mert hosszú távon nem jó, ha ezek megvannak. Főleg a jobb lábam nem akarja az igazságot, még pihent állapotban is fáj, sajog, és nehezen lépek vele. Ha túlterhelem, akkor meg már ennyit sem fogok bírni, mint most. Óvatosan szabad erőltetnem (ez jó összetétel, nem tudom van-e ilyen, hogy valamit óvatosan erőltetünk?), és figyelnem kell minden rossz mozdulatra. Azt mondják, ha edzünk, és fáj valahol, akkor valamit nem jól csinálunk, visszább kell venni a lendületet egy kicsit. Holnap gyalogolnom kell, mert dokihoz megyek, ezért inkább indulok hamarabb, hogy ne kelljen sietnem. Holnap kérek beutalót laborba, és egyúttal a krónikussá váló derékfájásomra is gyógyírt kell kérnem. 

Az étkezésem sem sikerült még úgy, ahogy azt én elterveztem, de vannak ilyen napok, hogy nem jön össze semmi, ki kell heverni és új tervet kell kovácsolni, ha a régi nem működik. Most rengeteget olvasok, főleg motivációról, mert azt látom lankadni, tehát itt kell először változtatni. Nagyon megszoktam, hogy itthon vagyok, és kezdek kényelmes lenni. Az sem jó, ha valaki rá van kényszerítve valamire, de a kényelem a fogyónál szinte elviselhetetlen, nem szabad engedni, hogy elfajuljanak a dolgok. Csokit nem eszek, cukrosat nem eszek, sok folyadékot iszom, ezek mind pozitívumok. Ami negatív az az, hogy néha érzem, hogy bujkál bennem a falánkság, és van, amikor már alig bírok ellenállni neki. Pedig ettől olyan szívesen megszabadulnék csak úgy egyszuszra! :)

Az alvással nincsenek most gondok, van, hogy végig tudom aludni az éjszakát, de azért szeretek hajnalban kelni. Most van egy hangoskönyv, amit szeretnék megvenni, mert épp a hajnali órák jó kihasználásáról szól. A címe = Hajnali 5 óra Klub. Én most már csak e-könyveket veszek, mert nem férek a sok könyvtől itthon. De ezt hangoskönyv formátumban a mobilon is tudom hallgatni. Szuper! :) Meg is fogadok belőle sok-sok tanácsot, mert imádom a korai reggeli, és a hajnali órákat, amikor minden csendes, és azt csinálhatok, amit csak szeretnék. Hatékonyabb lesz az edzésem is, meg egyáltalán az időbeosztásom is. Még a héten megveszem a könyvet, remélem, hogy beválik. Több, mint 13 óra hanganyag, lesz mit hallgatnom. Épp ezért is kell a korai ébredés, hogy jusson mindenre időm. Mindig igyekszem mostanában este 10-11 körül aludni térni, hogy reggelre kipihent legyek. Rengeteg energiád van még reggel, főleg, ha időben tudsz felkelni. Ezt kihasználatlanul hagyni, vétek!

A mai motiváló mondatunk a következő:

"Szeretem a fényt, mert megmutatja az utat, de elviselem a sötétséget is, mert az mutatja nekem a csillagokat! (Og Mandino)

ui.: - Most beizzítok egy kicsit ezzel a hangoskönyvvel, szeretem, amikor sok újat tanulok, és tudom is alkalmazni saját magamra. Nagyon kíváncsi is vagyok, mit rejt magában ez az e-könyv. 

Sajnos kell szednem időnként vízhajtó tablettát, mert bedagad a lábam, de szokott segíteni, úgyhogy remélem, nem olyan nagy a baj, mint azt én képzelem róla. Arra is jó, hogy ilyenkor kicsit jobban megy a fogyás, a víz távozik, és kb. fél kilóval kevesebb szoktam lenni egy-egy ilyen nap után. Te is tarts ki, változtass ott ahol szükséges, de ne add fel soha a kilók elleni küzdelmet. :)

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása