Együtt sikerülni fog!

Ne hagyd veszni a közelgő sikereket!

2022/08/14. - írta: RiaRia

inspiration-g8f2b9d0ef_640.jpg

94 kiló vagyok, ez most stabilnak néz ki, úgy látszik, beállt erre a súlyra a testem. Nagyon tudom javasolni a nyári nagytakarítást mozgás gyanánt, én tegnap kezdtem bele a spájzunk rendbetételéhez, és úgy sajog minden porcikám, hogy élvezet érezni.

A sok hajolgatásnak és pakolásnak köszönhetően azért szépen alakul a spájz, de nem lehet egy nap alatt helyrehozni, ami már rég esedékes volt. Mindenre ráfér a tisztogatás, úgyhogy egy jó darabig elleszek, mire végzek mindennel. De mozgásnak rettentő jó, mert minden porcikámat megdolgoztatja. Csak kis pihenőidőket kell beiktatnom, hogy bírjam szuflával. 

Az, hogy nem mozdul a mérleg mutatója, több mindennek köszönhető. Volt, hogy ettem csokit, vagy nápolyit, amire ugyan semmi szükségem nem volt, csupán nem bírtam ellenállni a csábításnak. Így nem csodálkozom, hogy nem fogyok. De most ettől a nagytakarítástól sokat várok, már régen beterveztem, csak nem volt kedvem belekezdeni, mert tudom mennyi munkával jár. Viszont cserébe szép lesz a lakás. :) 

Ha sehogy nem boldogulsz a fogyásoddal, gondolj bele, hogy milyen jó érzés lesz majd, ha végül sikerül a próbálkozásod. Nekem tíz kiló fogyás is olyan boldogság, pedig még nagyon sok van hátra. Van, hogy elgondolkodom, milyen gyorsan is híztam meg. Pikk-pakk, sitty-sutty, és már fel is tornásztam a súlyomat 100 kiló fölé. Nem tartott sokáig, sőt, túl gyorsan jöttek fel a kilók. Álmomban nem gondoltam, milyen nehéz lesz tőlük megszabadulnom. Most a mozgásban látom a megoldást, pedig 80%-ban az étkezésünk felelős azért, mert elhíztunk. Nem tudunk annyi kalóriát lemozogni gyorsan, mint amit egy hamburger vagy egy nagy adag jégkrém, fagyi hozzáad a testsúlyunkhoz. 

Amikor végképp elkeseredem, hogy megállt a fogyás, eszembe jutnak az extrém súllyal küszködők, a 200 kilón felüliek. Sokszor ők tartják bennem a lelket azzal, hogy nem adják fel, küzdenek, pedig már alig bírnak mozogni. Azt tudom, hogy ide nem szeretnék eljutni, ezért biztatom magam, hogy minden héten, mindig kell motiváló bejegyzést írnom a blogba is, meg észben kell tartanom, hogy mi a végcél, mit szeretnék elérni. És, mindig eszembe jut Arnold Schwarzenegger - Az élet 6 szabálya videó, amit sokszor meghallgattam régebben is, és tartotta a lelket bennem. Hallgasd meg! :)

A mai motiváló gondolatunk a következő:

"Emelkedj a vihar fölé, és megtalálod a napsütést." (Mario Fernández)

ui.: - Ha elhatározod, hogy keményen dolgozol, beleadsz apait-anyait, meglátod a siker nem várat sokáig magára. Lesznek kis hullámvölgyek az életed során, de mindet át fogod vészelni, mert ki tudsz tartani, nem adod fel, és lépést tudsz tartani a kihívásoddal. Tekints úgy a fogyóra, mint szükséges tényezőre, ezen is túl kell hogy juss egyszer. Ha sikerül, te leszel a legboldogabb ember a földön, az biztos. Ne hagyd veszni a közelgő sikereket! Éld át őket, mert ezek boldogságot hoznak az életedbe. :) 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása