Együtt sikerülni fog!

Mit nem tesz egy kiadós alvás! :)

2022/08/30. - írta: RiaRia

dream-ga5b697f84_640.jpg

Éjjel nem sokat aludtam, így reggel egy kicsit belehúztam az alvásba, és lám, mit eredményezett? Lement a súlyom 94.5 kilóra. :) Mit nem tesz egy kiadós alvás! :)

Felborult a menütervem, mert a család mást szeretett volna enni, és nem volt kedvem kétfelé főzni. A nyomaték a zöldborsó főzeléken volt, én is ezt ettem délben. Még light-osabb is volt, mintha pörkölttel nehezítettem volna a gyomrom. 

Az alvásról még annyit, hogy remek fogyasztó hatása van, ezt már többször észrevettem. Egy-két kilót simán le tud hozni a súlyunkból. Pedig én nagyon rossz alvó tudok lenni. Ezért mától igyekszem figyelni erre is. Egyszerűen szeretek éjszaka fent lenni, mindenki alszik, és nyugodtan tudok netezni, mert valljuk be, hogy erre használom ezt az időt. Még a hajnali friss ébredéseket szeretem, akkor meg még mindenki alszik, és ugyanúgy van egy-két órám reggelig, attól függően mikor ébredtem fel. 

Most a napirendemben az udvaron kellene ténykednem, de esett az eső, és így most ez kimarad. Ilyenkor a következő napirendi pont lép életbe, és ez a gyógytorna, úgyhogy lassan el is búcsúzom, mert nem szeretném kihagyni. 

Legyél mindig készen egy jó kis tornára te is, mert a mozgást azt nem jó ha kihagyjuk az életünkből. Bízz mindig az erődben, abban, hogy mindig van elegendő energiád bármit is szeretnél megvalósítani. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása