Együtt sikerülni fog!

Durvult a helyzet...

2022/09/10. - írta: RiaRia

health-g37282168e_640.jpg

Sajnos, híztam, nem is keveset, amióta nem írtam. Ma reggel nem volt barátságos a mérlegem velem, megmutatta az őszinte valóságot. Mindent kezdhetek elölről. 97 kiló vagyok most, majdnem 3 kiló visszavándorolt. Nemigazán megy a kalóriaszámítás.

Az igaz, hogy kiszámolom, mit is ettem egy nap, de ami elő van írva, azt nem tudtam tartani. Nagyon durva dolgok jönnek ki. Hétvége van, ilyenkor egyébként is elcsábulok, és nem tudok leszokni a magyaros ételekről. Az biztat, hogy még nem értem el újra a 100 kilót, ez a mumus, ami mindig visszariaszt.

Már ajánlottam itt a blogban egy magyaros testkontrollos étkezést, meg kéne keresni, mert azóta eltűnt a honlap címe nekem. Hátha ez bejönne, de most még bizakodó sem vagyok, mert elkezdtem sütni-főzni jobban, és azért igencsak megkóstoltam, ami kisült vagy megfőtt. Még el is vagyok árasztva mintaétrendes könyvekkel, meg sokat lementettem a gépemre is, úgyhogy igazán nem panaszkodhatom emiatt, mert választék az van. 

Elkezdtem igazán tornázni, ami kicsit megvisel, sajog minden porcikám, de beosztom, mert kis lépésekkel haladok. De a reggeli 5 db pogácsát és a kiadós sült kolbászt nem tudom ledolgozni, inkább kéne észhez térni. A grafikonon, amit vezetek, még aránylag jól állok, de ugye újrakezdtem a súlyom ábrázolását, mert nem tetszett amit láttam. Azt hiszem úgy van beütemezve, hogy lassú fogyás és jövő év májusára kellene lennem 85 kg-nak, ami még 12 kiló fogyás. Tudom, 12 kilót hamarabb is le lehet adni, de a bőrömet féltem, mert egyrészt idősödöm is, másrészt a fogyás hatására, ha nem tornázom, nagyon megereszkedik. Ezt elkerülendő terveztem be a heti 30 deka fogyást, az kb. jó egy kiló leadása egy hónap alatt. Májusig még 8 és fél hónap van hátra, nyugisan, ésszel, figyelve magamra , meg lehet csinálni, hogy ne vándoroljon mindig vissza az a fránya kiló. Az a baj, hogy tudom az okát, hogy miért hízok vissza, egyszerűen nem tudok huzamosabb ideig kitartani. Pestről 92 kilóval jöttem haza még július végén, csúnyán összeszedtem azóta 5 kilót. Lehet, nem sok, nem kéne ezen parázni ennyit, de telnek a percek, és én nem haladok előre. Azt tudom, hogy világ életemben fogyózni leszek kénytelen, nem tudtam teljesen elhagyni a cukrot sem, a zsírosabb ételeket sem, és sokszor eszem rossz minőségű szénhidrátot.

Aki segíthet a bajomon, az csakis én vagyok, ezt is tudom. Nem foghatja senki a kezem, nekem kell végigjárni a kijelölt utamat. Ahogy ismerem magam, valamit próbálok kitalálni, mert így nem maradhatok, az biztos. A múltkor átrendeztem a könyveimet, sok jó könyv került elő, ami már feledésbe merült. Ilyenkor nagyon lelkes vagyok ám, amikor új lehetőségek nyílnak meg előttem, később romlik el az egész. Amit most hirtelen tenni tudok önmagamért, hogy mérséklem az evészetemet, és több gyümölcs és zöldféle kellene, de úgy elszabadultak az árak, hogy hosszú távon biztosan nem tudom kivitelezni. Egyedül a salátavacsorákat tartom meg, mert este már nem kell annyi kalória. Kb. október elején megyek majd laborba, addig jó lenne még fogyni.  

A napirendírás volt eddig a legjobb ötlet, amit meg is valósítottam, persze nem mindig hiánytalanul. Most kéne ebéd után mosogatnom, ez 15 óráig még meglesz, mert akkor kezdődik a következő programom. Egy jól kidolgozott napirend aranyat ér, ha tudod tartani magad hozzá. Rendszerességet biztosít, de elég rugalmas ahhoz, hogy legyen mozgástered. Ami bánt, hogy még bele-belenyúlok az éjszakába, többet kellene aludnom. 

Nemsokára írok, mert ezt a blogírást sem szabad abbahagyni, észrevettem, ha gyakrabban írok, jobban fogyok. Csak nem jó, ha arról kell beszámolnom, hogy híztam bizony.

A mai motiváló mondatunk a következő:

Minden botlásod ellenére tarts ki a fogyásod mellett. Aki a legjobban tud motiválni téged, az te magad vagy. 

ui.: - azt hiszem, a mai vacsora elég szegényes lesz, mert ugye dőzsöltem a reggelinél is, meg az ebédnél is. Nem fogok éhenhalni, ha épp kimaradna a vacsora. Foglalkozni kell mindennap egy kicsit a fogyóval, hogy tudjuk hányadán állunk, és hol kell változtatni. Nagyon irigylem a magam korabelieket, akik vékonyak tudtak maradni, minden csábító csokoládé, pattogatott kukorica és chips ellenére is. 

uui.: - megkerestem a blogbejegyzést, az a címe, hogy Testkontroll magyarosan. Ide linkelem még egyszer, ha téged is érdekel. :) 

Itt a link! :)

 

komment
süti beállítások módosítása