Együtt sikerülni fog!

Mit eszem ma? (menüterv)

2022/10/04. - írta: RiaRia

chef-ga51c3cfb1_640.png

A mai menütervem már a kalóriaszámolás jegyében telt, kénytelen vagyok így működni, mert máshogy nem megy. Nagyon alul terveztem be az egészet, akár a kalóriát nézem, akár a szénhidrátot. Majd még pótolom gyümölccsel, hogy több legyen.

Nézzük, mit terveztem be mára: (1. nap)

reggeli: félbarna kenyér, vajkrém, kis db trappista sajt, savanyú uborka, paprika, és 2 dl tej. Ennek a szénhidrát tartalma = 28g.

tízórai: 1 db narancs = 14g CH

ebéd: zöldborsóleves galuskával, kelkáposzta főzelék, és 1 db tükör tojás kevés olajon megsütve. CH = 18g.

uzsi: ugyanaz, mint a tízórai, 1 db narancs = 14g CH

vacsora: paradicsomos halkonzerv, 1 db paprika, félbarna kenyér. Szénhidráttartalom = 21g.

---------

Összesen = 895 kcal, és 95g a szénhidrát. A zsír, az épp annyi, amennyit megenged a kalóriabázis.hu, a fehérje pedig 46g, ez is kicsit alatta van amit kéne enni, annak. Én most a zsírra koncentráltam, hogy ne lépjem túl, ezért vannak ilyen alacsony értékek. Meglátjuk, hogy a nap végén éhes leszek-e még, inkább azért délben ennék még többet, nem vacsorára. Majd délben meglátjuk, mennyire lakom jól. 

Citromos vizet fogok inni, és gyógyteákat. 

Ez lesz azt hiszem az utolsó nagy nekiveselkedésem a fogyónak, most nagyon komolyan elszántam magam, és számolom napról napra a kalóriákat. Kénytelen leszek azt hiszem magamra is főzni külön, mert ma még csak amit egyébként is ennénk, azt tűztem be a menütervbe. A lényeg azért a szénhidráttartalmon lesz, de a zsírt is nézem, hogy ne nagyon lépjem túl. Kell majd ügyeskedni, azt hiszem!

Hajrá! Gyerünk! Itt a tízórai ideje, épp 10 óra van! :)

Lehet, még valamilyen salátát becsempészek vacsira! :)

 

komment
süti beállítások módosítása