Együtt sikerülni fog!

Tanulom az egészséget.

2022/12/15. - írta: RiaRia

parsely-g82a1b8121_640.jpg

Mi sem számít jobban, minthogy tudjuk hányadán is állunk az egészségünkkel, ha fogyózni szeretnénk. Körül kell nézni a neten, ki mit ír róla (mármint az egészségről), hogy képben legyünk. 

Egyszer az asszisztensnő azt mondta nekem még régebben, amikor rendületlenül diétáztam, és megkérdeztem tőle, hogy mi a tuti diéta receptje, azt mondta nekem akkor, hogy ilyen nincs, nem is tud senkihez sem irányítani (pl. dietetikushoz), nézzek körül az interneten, ott minden fent van, amit fel tudok használni. A dietetikus magán úton drága, akikhez pedig a háziorvos irányít valakit, ők csak és kifejezetten potenciális betegekkel foglalkoznak, akiknél már kialakult pl. a cukorbetegség, emésztési zavarok, stb. Úgyhogy én akkor kezdtem el igazán tanulmányozni az egészséget. 

Azt tudom, és erre hamar rájöttem, hogyha nem törődöm az egészségemmel, komoly bajok lehetnek, ezért valamilyen szinten csak foglalkoztam vele, de korántsem annyit, mint kellett volna. Ma már tele vagyok noteszekkel, mindben van megszívlelendő jótanács, de sokfelé írogattam, és most az a célom, hogy egy nagy spirálfüzetbe összerakom az egész tudományomat, amit eddig elsajátítottam. Sok minden van a fejemben is már, ezeket a gondolatokat is jó, ha lejegyzem magamnak. Egyszóval, ha igazán ütős fogyókúrába szeretnénk kezdeni, akkor nem úszhatjuk meg ezeknek az ismeretek a tanulmányozását.

Tanuljunk egészséget! Mivel több pillérből áll egy életmódváltás, ha sikerül a tervem, és össze tudom rakni magamnak a szükséges anyagot, akkor itt a blogban egyenként kivesézünk mindent. De ez lehet csak jövőre lesz, mert idő kell hozzá, és jön a karácsony is, akkor nem fogok ráérni. De ami időm lesz, azt mind erre szánom, az egészségkutatásra. 

Jövőre azért jó lenne egy célt mégiscsak elérni, hogy legyen valamilyen határidő, ne csússzon ki a kezem között az idő. Mostanában ezzel van a legtöbb bajom, az idővel. Nem tudom úgy beosztani, hogy elég legyen. Ha sokáig maradok fent éjjel, akkor reggelre álmosabb leszek, mint amikor mentem aludni, ha meg nem maradok fent éjszakázni, akkor meg fuccs minden időmnek. Be vagyok határolva és januárig biztos, hogy talán még a net közelében sem leszek. De akkor honnan szerezzek információkat? Hát, például a sok spirálfüzetből és a kis fejem is teli van már tudással, csak papírra kell vetni a gondolataimat. 

Ide a végefelé már be merem írni, hogy majdnem súrolom a 100 kilót megint, nem véletlen, hogy ennyit foglalkozom a súlyommal és magával az egészséges élettel. Ennek ellenére rossz ételekkel tömöm magam időnként.

Az egészség nagy kincs! Ha csak erre törekszel a fogyókúra helyett, már csak nyerhetsz vele, de ha még kedved is lesz egy klassz életmódváltáshoz, az már csak hab a tortán. Ha sikerül is mindkettőt megvalósítanod, akkor garantált a fogyás! :)

A mai motiváló mondatunk a következő:

Ne hagyd magad eltéríteni a szándékodtól! Csak te tudod mi a célod és azt hogyan is szeretnéd megvalósítani. 

ui.: - jövőre szerintem egy új időszámítás kezdődik el mindannyiunknak, főleg, ha szembesülünk a karácsonyi finom fogásokkal. Ha tudsz, tarts mértéket, de ha nem megy, majd jövőre kivesézzük, hogy mit is kell tennünk, hogy jó egészségben élhessünk. :)

Hallgass meg egy dalt, hallgasd kedvedre. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása