Együtt sikerülni fog!

Kellenek ösztönző erők!

2023/01/07. - írta: RiaRia

stand-up-g0eba4b44c_640.png

Még mindig gyengélkedek, de már jobban foglalkoztat maga az edzés gondolata, mert most ebben látom egyelőre a kiutat, annak ellenére, hogy az étkezésnek fontosabb és hatásosabb szerepe van a fogyásban, mint a mozgásnak.

Feltettem magamnak a kérdést, hogy vajon miért adom fel olyan könnyen a mozgást? És őszintén válaszoltam rá. Voltak olyan válaszok, hogy egyszerűen unalmasnak tartom a tornázást, ezért már bele sem kezdek. Volt, hogy azt írtam, egyszerűen lusta vagyok, és ezért nem kezdek bele az edzésbe. Aztán hivatkoztam arra is, hogy izomlázam lesz, és másnap alig bírok mozogni egy edzés után, ezért elkerülöm a tornát. Rossz az időbeosztásom, erre már régen rájöttem, és hiába írtam jó napirendet, egy idő után mindig csúszásba kerültem, és pont az edzés rovására ment mindez. Azt is tudom, hogy nincs erőm túl sokat edzeni, és azt hiszem, hogy ekkor nincs semmilyen látványos eredménye sem annak, amit csinálok, pedig minden edzéssel változik a testem, csak én nem érzékelem ezt még az elején látványosan. - Ezek mind kifogások! - ezt nagyon jól tudom. Megoldásokat kell keresnem a kifogások helyett.

Találtam egy videót a youtube-on, ezt mindennap meghallgatom, és annyiszor, ahányszor csak szükségét érzem. Kell most a motiváció, és egyelőre csak erre a videóra találtam rá, de nekem nagyon inspiráló. 

Hallgasd meg, és meríts erőt te is a gondolatokból! Íme a videó:

Dwayne "The Rock"Johnson gondolatai, motiváció

Gondolj a sorok mögé, gondold át, mit szeretne átadni neked ez a videó. "Mi döntjük el, mivel törődünk!" "Minden rajtunk áll!" :)

A videó végén hangzik el, hogy - mindig jön egy új kihívás, és ezért ki kell lépned a komfortzónádból, és amíg ezt nem teszed meg, nem tudod mire vagy képes! - megszívlelendő gondolat! :)

Amikor meghallgattam ezt a videót, rájöttem, hogy eltűnt a motiváció az életemből, újra kell építkeznem, mindent az alapoktól kell kezdenem, és szisztematikusan fel kell építeni újra az életemet. Mi döntjük el mivel törődünk! - Azt hisszük, nincs elég időnk edzeni, vagy egészséges ételeket főzni, pedig számtalan más felesleges dologra pazarolunk időt időnként. Minden rajtunk áll! - Csak egyedül te vagy az, aki megváltoztathatja az életedet. Senki más nem tud ebben segíteni. Ha ezt megérted, rá fogsz jönni, mennyi mindentől fosztottad meg magad eddig a halogatásaiddal. Ki kell lépnünk a komfortzónánkból! - Másképp nem fog menni, ezt egyszerűen be kell látni.

Keresgélek még a neten motivációk után, mert most van rájuk a legnagyobb szükségem. Ez az első lépés ha változtatni szeretnél az életeden, hogy legyen ami ösztönöz erre. Ha már tudod, hogy miért is csinálod az egészet, könnyedén körbefutod a házat reggelente, vagy eltolod a zsíros étellel megrakott tányért magad elől. 

Légy kitartó! :) Az eredmények mindig jönnek, még akkor is, amikor semmit sem érzékelsz belőle a testeden. 

A mai motiváló mondatunk a következő:

Ne tántorítson vissza az edzéstől semmi, már előző este készítsd elő a tornafelszerelésed az ágyad mellé, hogy tudd, mivel is kell kezdened a napodat. Ha épp nincs kedved edzeni, meglátod, hamarosan megjön az is, ha már belelendültél a mozgásba.

ui.: HAJRÁ !!! :) MEG TUDOD CSINÁLNI !!! :) 

Egy jó kis dallal búcsúzom mára, már este fél 11 van, és már aludni kell mennem. :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása