Együtt sikerülni fog!

Apró kis lépések hatása...

2023/03/13. - írta: RiaRia

smile-g9c18b4d07_640.jpg

Elküldtek laborba, és kiderült, hogy a cukorértékem magasabb a kelleténél. Szerencsére nem kaptam gyógyszert, szénhidrát diétát kell tartanom. Úgyhogy be vagyok táblázva, határok közé szorultam. Ennek ellenére a súlyom nem nagyon változott, igaz fogytam kicsit.

A muszáj az nagy úr tud lenni! De még ennek ellenére, vagy épp ezért, hogy kénytelen vagyok diétázni, előfordulnak kilengések, mert még nagyon az elején tartok a diétának. Nem is megy a fejembe a tudás, és konkrétan nem is tudom, mennyi szénhidrátot ehetek, mennyi kalóriával. Ezt még meg kell kérdeznem a dokinőmtől. 

Szép lassan az ember változik, és ha rákényszerül valamire, ha tetszik ha nem, el kell dönteni, hogy mit is kezdünk az adott helyzettel. Hiszek az apró kis lépések erejében, hatalmában. Én is nagy csokifaló voltam, és azt hittem, örökre az is maradok, de már azt elértem, hogy leszoktam a csokievésről. Ez rettentő nagy szó nálam, a végén már napi szinten ettem a mogyorós csokoládékat. De ahogy le lehet tenni a cigit végleg, ahogy a borospohártól is meg lehet válni örökre, ugyanúgy az édességektől is meg lehet szabadulni egy életre. Főleg, ha nincs más választásunk. Szóval én győztem a csokoládéval szemben! Ettem sokat, tudom milyen íze van, erre gondolok mindig, amikor esetleg sóvárognék utána, és már meg tudok lenni nélküle.

Van egy kialakult napi rutinom, azt próbálom követni naponta, és így szép lassan sok jó kis szokást építettem be az életembe, mint például a teaivás szokását, ami már mindennapos. Amikor nem akaródzik valamit megcsinálni, vagy nincs kedvem tornázni, mindig erre gondolok, hogy csak kicsit kell változtatni mindennap a hozzáállásomon, és szépen kialakulnak a jó szokások, amik legyűrik az esetleges ellenállásomat. 

Keresgéltem a neten, és a youtube-on rátaláltam egy két részes videóra, amiben olyan ételek szerepelnek, amik az én szájízem szerint vannak. Ez is egy diéta, belinkelem, ha tudod, nézd meg. Az egyik legkövethetőbb diéta, ami tetszik nekem. Lássuk csak!

Az első rész:

Challenge Fogyókúra

Második rész:

Challenge Fogyókúra II. 

------

Próbáld ki! :)

Küldök egy dalt neked, legyen szép a mai napod is! :) 

 

komment
süti beállítások módosítása