Együtt sikerülni fog!

Csak dekánként! :) Ez a jelszó!

2023/06/14. - írta: RiaRia

dish-g907449080_640.jpg

97.8 kiló vagyok most reggel, és szerintem, amitől most beindult a fogyás az nem más, minthogy rövid távra tervezem be a súlygrafikont. Amikor korábban mindig 20-30 kilót terveztem be, mindig visszajött még az is, amit nagy nehezen leadtam.

Most 10 kg-ra állítottam be a grafikont, ez az a súly, amit bizonyos határideig le kell adnom. ééés! Csupán 30 deka van megszabva, hogy egy héten ennyit kell lefogynom, de azt kötelező. S láss csodát! Bőven alatta vagyok a súlygrafikonnak! Azt hiszem, hogy a mai súlyomat , ami 97.9 kg, csupán szeptember közepe, vége felé kellene produkálnom. És ami még szép az egészben, hogy úgy néz ki, hogy ez tartós, szépen haladok lefelé a súlyommal. Persze tudom, hogy ez is majdnem ott van a százas súly közelében, de mégsem 104 kg, vagy 107 kg, mint voltam sokáig. Amikor bejelentkeztem a kalóriabázis.hu oldalon a fogyiprogramba, ami ingyenes, azóta már ahhoz a kezdő súlyomhoz képest 8 kilót lefogytam. Ez borzasztó jó érzés, el sem tudom mondani szavakkal. Nem is tudom, mikor voltam már 98 kg alatt! :) Lehet, hogy estig ez a mai súlyom még csökkenni fog, mert sokat kell ma gyalogolnom. De ez csak este derül ki, akkor fogom újra lemérni magam.

Letöltöttem a telóra is egy appot, az a neve, hogy aktiBMI, és naponta írom oda is a súlyomat, és mindennap, minden beíráskor ha fogyok, nagy harsonaszóval gratulál, ha fogytam. Ez is irtóra motivál, nagyon szeretem hallani ahogy kifejezi az elismerését. :)

Nem írok most sokat, mert rengeteg dolgom van ma, de ezt mindenképpen meg szerettem volna osztani veled. Próbáld ki, hogy nem 4-5 kilót tervezel be egy hónapra, amit kötelezően le kell adnod, hanem csupán 30-40 dekát hetente. Elsőre úgy néz ki, mintha szinte be sem terveznénk semmit sem, de ahogy telnek majd a napok, úgy válik láthatóvá a változás. És ki szereti a grafikont túllépni? Senki, szerintem! A cél mindig is az, hogy alatta maradjunk.

Nem sok tejet iszom, de rászoktam a teljes kiőrlésű kenyérre, ezt nem is gondoltam, hogy mennyire szeretni fogom. Még arra kell törekednem, hogy minél zsírszegényebben főzzek, a laborérték miatt. De ez még messze van, csak augusztusban kell mennem. Ha nem felejtem el, majd utóiratban megírom az esti mérlegelés eredményét. Nagyon kíváncsi vagyok rá én is! :)

Mindig úgy van, hogy lefogyok X kilót, aztán a következő napokban visszajön belőle egy kevés, de később újra fogyok, de már többet, és ez már maradandó. Szóval csak dekánként! Ez a jelszó! Így is híztunk meg, dekánként, észre sem vettük, és most ugyanígy fogunk lefogyni is! :) Hajrá! :) Gyerünk! :) Menni fog! :)

------

ui.: - Ígértem, hogy megírom a mérlegelés eredményét, ha hazajöttem. 97.4 kiló lett az esti eredményem, ez szuper! :)  

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása