Együtt sikerülni fog!

Három hónap van kb. jövő év január elsejéig! Úgyhogy Hajrá! :)

2024/09/22. - írta: RiaRia

gyu_olcstal.jpg

Tartom a súlyom, ennél jobban most nem akaródzik a dekáknak olvadozni, ezért megint a mozgásra helyezem majd a hangsúlyt, az mindig meg szokta hozni a várt eredményt. Az is kiderül ebből az előző mondatból, hogy akkor most a grafikonomhoz képest kicsit le vagyok maradva, de kitaláltam, hogy részletekre bontva fogok most haladni előre.

És, ha sikerül egy új kisebb súlyt elérnem, azon leszek, hogy ezt a súlyomat tudjam is tartani, mert a folyamatos visszahízás még sosem tett jót senkinek. Szóval! Tervem van! Új tervem van! Eddig ugye a cél az volt, hogy január elsejéig 80 kg-os tudjak lenni, így is van még mindig beállítva a grafikonom, és ezt nem is változtatom meg, marad így. Viszont most a célom nem a 80 kg elérése újévig, hanem csak 85-92 kg körül jó ha leszek addigra. Inkább azért 85 kg, de majd ahogy sikerül, nem is akarom ezt kőbe vésni. 85 kg az olyan félig kerek szám, és nem szeretek gyorsan fogyni, mert már írtam korábban, hogy az nagyon megterheli a bőrömet, a szervezetemet. Most vagyok 95 kg, tehát 10 kg-ot kellene leadni újévig. Ez jó három hónap, ami addig még van, és ezt próbálom is minden erőmmel teljesíteni. 

A Tervem, amit kiötlöttem, az az, hogy a mozgásra helyezem a hangsúlyt, az étkezés terén annyit még változtatok, hogy este 19 óra után már tényleg nem eszem semmit sem. Csak ez az egy kikötés van, meg az, hogy ne egyek nagyon cukros ételeket, meg ne nasizzak, úgyhogy azért lesz mire figyelni, de remélem, hogy tudom majd ezt tartani, mert ez nem olyan sok minden, amire ne lehetne figyelni. A mozgás mennyiségét, illetve időtartamát viszont felemelem napi egy órára, ezt kötelezően meg kell csinálni, mindegy mikor, meg nem kell egyszerre megcsinálni az egészet, lehet részletekben, de egy óra az kell. Ezért van most a mozgáson a hangsúly, mert kicsit elhanyagoltam ezt, és gondolom, hogy ezért nem tudtam fogyni sem. Nem szabad nagyon megerőltetnem magam a mozgás ideje alatt, és változatos kell hogy legyen. Lehet benne aerobik, vagy tajcsi, vagy futópadozás, vagy sima gyaloglás, a lényeg, hogy meglegyen a napi egy óra szép kényelmesen. Holnaptól indul ez az egy órás időintervallum, ma már elég lesz azt betartani, hogy 19 óra után ne egyek már semmit. 

Három hónap az ugye 12 hét, ezalatt kell 10 kilót fogyni, de lehet 12 kiló is, mert akkor egy hét alatt menne le egy-egy kiló. De nem szabad ennyire kiélesítenem ezt a gondolatot, amennyit le tudok majd adni, annak fogok örülni. 

Még egy dolog van, amivel foglalkoznom kell. Sokat olvastam most a fogyókúráról, és a lelki dolgokkal nem foglalkoztam eleget, ezért az érzelmeimet kell tisztába tenni, mert még egy alattomos stressz is hizlalhat, ha nem figyelünk oda. Szóval reggelente én kb. 4-5 órakor ébredek fel, és 6-ig most egy kis ideig az érzelmeimmel fogok foglalkozni, melyik milyen hatást gyakorol rám. Miért haragszom meg olyan nagyon, ha nem mozdul meg a mérleg mutatója, vagy miért kell egyáltalán naponta mérnem a súlyomat, meg hasonló kérdéseket teszek fel magamnak. Ki fog derülni a válaszokból, hogy hol van a hiba bennem, és miért ragaszkodnak azok a csúnya zsírsejtek annyira hozzám. Ha jutok valami okosra, akkor azt majd megírom ide a blogba. Most estefelé van már, és ezt a mai estét arra használom, hogy nyugiban legyek, tervezgessek, és amiket lejegyzeteltem eddig magamnak, azokat mind elolvassam, illetve annyit, amennyi belefér ebbe az estébe. Legkésőbb 23 órakor aludnom kell menni, ez is szabály, mert volt, hogy rosszabbul aludtam, és ez amiatt volt, hogy rendszertelen volt az alvási ritmusom. Tömören ennyiből áll most a változtatás, és nagyon kíváncsi leszek majd január elsején, hogy a grafikonomhoz képest mit sikerül elérnem. Úgyhogy Hajrá van!, mint mindig, tarts velem, olvass sokat és sokfélét, bármiről, minden könyvben van sokféle jó dolog. :) 

 

komment
süti beállítások módosítása