Együtt sikerülni fog!

Megéri a fáradságot! (fogyjunk együtt!)

2015/10/05. - írta: RiaRia

salad-374173_1280.jpg

Így közel egy hétre visszatekintve annyit tudok mondani, megéri a nasikról lemondani. Nem volt időm a pár nap alatt mozogni, de azt az egyet betartottam, hogy semmilyen édességet nem ettem. És! Megéri a fáradság! :) Mindig egy kis változtatást beiktatva, és folyamatos odafigyeléssel lesznek látható eredmények is.

Szeptember 30-án, mikor belevágtam a nagy fogyókúrába, akkor voltam 89.8 kg, és ma reggel, 89.2 kg vagyok. Egyáltalán nem éheztetem magam, azt eszem, ami jólesik egyelőre. Lesz idő, mikor az étrenden is változtatni kell, de amíg mennek le a dekák, addig nyert ügyem van. A legnehezebb nálam a zöldségfélék beiktatása, semmiféle salátát nem ettem eddig, ezen változtatni kell hamar. Mégpedig ez lesz a következő feladat, ami szintén csak részfeladat addig, míg be nem épül a hétköznapjaimba.

Ne halogasd a diétád elkezdését, vagy ha már elkezdted, folytasd ott, ahol tartasz, mert kis lépésekből lesznek a nagy eredmények. A nagy nyári zöldségdömpingnek ugyan már vége talán, hiszen annyira megemelkedtek az árak, hogy alig tudunk bevásárolni, hogyha valamilyen salátafélét szeretnénk az asztalra tenni. Legyünk kreatívak (én vagyok a legkevésbé az, de nem adom fel a próbálkozást), és gyártsuk azokat a finom, ínycsiklandozó és főleg egészséges salátákat. Vagy ha nem is tudunk nagy adag salátákat összehozni, akkor legalább minden étkezésünkhöz együnk egy kisadag zöldfélét. Mindegy, hogy mit, a lényeg azon van, hogy ott legyen a tányéron, és persze együk is meg. Legyünk egyszerűek, nem kell túlbonyolítani a dolgot, - kezd kicsiben, gondolj nagyra! - alapon tudunk változtatni a szokásainkon.

Tervem = tartani a most elért kis eredményemet, és egy kis gyaloglás is belefér a következő hétbe.

Tehát összefoglalva:

- együnk több salátafélét, gyártsunk először egyszerű salátákat, törekedjünk a változatosságra.

- minden étkezéshez együnk egy kis zöldségfélét, (egy paprika, vagy egy kis karalábé, ami passzol az étrendünkhöz, vagy egyszerűen ami van otthon. Érdemes összeírni, hogy milyen zöldségféléket tartunk éppen otthon, meg fogunk lepődni, hogy többféle van, mint hinnénk. (Én pl. szeretem a rántott hagymát, vagy rántott zellert is.)

- ha még nem kezdted el a fogyót, itt a ragyogó alkalom, és a feladat az, minden részeredményt meg kell tudni tartani, minden egyes leadott dekát bizony meg kell becsülni.

- lépésenként haladjunk, és változatosan étkezzünk (egyelőre együk azt, amit szeretünk, és ami ízlik), -ezen a szokásunkon ne is változtassunk, mert akkor így nem leszünk éhesek.

- kisebb tányérokon tálaljuk magunknak az ennivalót! Ezt a szabályt már első alkalommal vezessük be, mert nagy szolgálatot fog tenni. (persze ne szedjünk 2x-3x a tányérra, mert úgy nem az igazi a kitartásunk).

És a legnagyobb szabály az, hogy NE HAGYJUNK KI ÉTKEZÉSEKET! - mert megbosszulja magát, a szervezetünk "gondolkodik", és lecsökkenti az anyagcsere gyorsaságát, nem enged a zsírpárnából, bármennyire is szeretnénk.

Hajrá Mindenkinek, aki csak fogyózik és olvassunk sikertörténeteket, írjunk naplót vagy blogot, de áldozzunk időt a diétánkra!

Küldök egy dalt, tarts velem, minden kiló dekákból van összerakva, így mi is ilyen alapon fogunk megszabadulni a felesleges zsírsejtjeinktől, ha mindennap motiváljuk magunkat, és mindennap szánunk fél órát a jegyzetelésre is :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása