Együtt sikerülni fog!

Segítség! Állítsuk meg a visszahízást!

2015/12/10. - írta: RiaRia

Sajnos fogyás helyett hízok, de folyamatosan napról napra. 94-95 kg körül járok, ennyi még soha életemben nem voltam, és az a baj, hogy mentálisan visel meg a hízás, és valahogyan nem is érdekelt az, hogy nem fogyok. Összeszedem, hogy mitől is lehet az, hogy csak hízok, és nem is érdekel, hogy éppen hogyan is nézek ki közel 100 kg-osan.

Persze az első számú okom valóban az, hogy jön a Karácsony ünnepe, és én nem tudok ellenállni a nasiknak, csokoládéknak,stb. Télen általában kb. 5 kg-ot szoktam hízni, ami hamar lemegy tavasszal. Eddig legalább is így volt. De a mostani helyzetem különleges, mert valamitől folyamatosan hízok.

- nincs semmi önuralmam, nincsenek határozott céljaim, és nem törődöm magammal. 

- arra nem jöttem még rá, hogy miért is nem érdekel, hogy közel 100 kg vagyok. Kimondani is szörnyű, mert alig kapok levegőt, szinte mozogni sem tudok, de közben azért legbelül érzem, hogy valami nincs rendben.

- nem vagyok kitartó, sem erős, az akaraterőmet pedig azt sem tudom, hol veszítettem el útközben.

- eltértem a régi jól bevált étkezésemtől, a mintaétrendektől, és eszek mindent válogatás nélkül.

- mozogni semmit sem mozgok már egy ideje, ez nagyon rossz közérzetileg is.

__________________________

Mit tehetek most, hogy a motiváció meglegyen, és legyenek céljaim a gyakorlatban is?

- jön 2016. - jön január elseje. - jönnek a világmegváltó ígéretek.

A www.kaloriabazis.hu oldalon kísérem figyelemmel a grafikonon, hogyan is haladok majd. Egy évet adtam magamnak ahhoz, hogy 70 kg-os legyek. Nem tudok összpontosítani most semmire, de követnem kell egy bizonyos mintaétrendet, mégpedig úgy, hogy ne legyek éhes, vagy tudjam tűrni kicsit ha éppen nem ehetem meg a kedvenc ételemet.

Mi állíthatja meg a visszahízásomat?

- rendszeres napirendet kell csinálnom, - minden nap kell tornáznom (minden nap!!!), - nincs semmi kifogás, szigorúnak is kell lenni magamhoz, - nincs mellébeszélés, csak a fogyásra lehet összpontosítanom, - írni kell naponta, hogy mit eszem, és ki kell számolni, hogy kb. mennyi kalóriát eszek egy nap, - változtatni kell minél hamarabb, - az már nem működik, hogy ránézésre meg tudjam ítélni, melyik étel hízlal nagyon, de azért a változatosságot meg szeretném tartani.

Állítsunk meg mindenféle visszahízást! Csak ezután jöhet maga a fogyókúra, a diétás étrend. Addig nem léphetsz tovább reggel, míg nem tudod, hogy mit is fogsz enni aznap. És amit eszel, arról 100%-ig tudni kell, hogy tápláló, és kielégítő lesz a számodra. Csak ezután reggelizhetsz, ebédelhetsz és csak ezután eheted meg nagy nyugalommal azt, amit készítettél aznapra magadnak.

Fogjunk össze! Én nem bánnám, ha összejönne egy kis csapat, és együtt gyűrnénk le a kilókat. Már ketten vagyunk a kedves fogyitársammal, jó lenne ha csatlakoznátok minél többen, és megmutatnánk, hogy nem feltétlenül szükséges fogyiprogramokba befizetni ahhoz, hogy le tudjunk fogyni. :)

Én próbálok folyamatosan írni ide a blogba, akkor is ha rosszabb passzban vagyok. Ez most épp olyan időszak, mert 95 kilót cipelni nagyon nehéz. Egy év! Egy évet kell kibírnom ahhoz, hogy azok a jó szokások jól rögzüljenek, amiket bevezetek az életembe. Egy év múlva lehet csak lazítani, de csak ha megtanultuk a leckét, miszerint nincs semmiféle visszahízás! Már ha egy kilóval többet mérsz, nagyon oda kell figyelni, mert ilyenkor dől el, milyen erős vagy, és meg tudsz-e küzdeni az előtted álló akadályokkal. 

Vágjunk a közepébe, induljon a nagy visszaszámolás. :) Hallgass meg egy dalt, hogy legyen kedved fogyózni. :)

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása