Együtt sikerülni fog!

Féléves program, (mínusz 10 kg a cél!)

2016/04/08. - írta: RiaRia

fruit-1133768_640.jpg

Mindig megfogadom, hogy mindent betartok, ami elő van írva, olyankor, amikor vérvételre megyek a laborba, és megkapom az eredményt. Most is lett két csillagom, ami azt jelezte, hogy valami nincs rendjén. Szerencsére most még nem írtak fel külön gyógyszert, de nem szeretném, hogy rosszabb helyzetbe kerüljek. Mivel félévente kell járnom laborba, így ki kell alakítanom egy féléves programot, ami főleg diétából áll. Ugyanis most még ha diétázom, és fogyok is, akkor ezzel lehet csökkenteni a rossz értékeimen. Főleg zöldségféléket ehetek, de azokból sem mindent, így még erre is figyelnem kell. Húst most keveset lehet enni, mert éppen azzal van a baj, a húsok, belsőségek, és a hal is ide tartozik sajnos. 

Végre 96 kg-ot sikerült ma mérnem, és ha sikerül a féléves programom, akkor még kb. 10 kg-ot illene leadnom a fél év alatt. Most, ilyenkor nagyon elszánt vagyok, ígérek mindent, csak nehogy még több gyógyszer kelljen szedni. Szeptemberre tervezem, hogy lemegy a tíz kiló, mert nem szabad gyorsan fogynom sem, éppen ezt írja elő a diéta is. Vagyis őszre már 85 kg-os leszek, ha minden jól megy. Nem zavar, hogy nem fogyok gyorsan, eddig sem sikerült nagy tempót diktálnom, így még jól is jön, hogy kb. havi 2 kg-ot szabad fogyni átlagban. 

Nagyon szeretnék már vigyázni az egészségemre, ezért komolyan kell mindent gondolnom, és ha nem is minden nap, de hetente 3x kell fél-egy óra gyaloglás is. Plusz a napi gimnasztika nem maradhat el. Nem szeretném nagyon leterhelni magam, de ha nem mozgok, akkor nagyon berozsdásodnak az ízületeim. Most újra kaptam egy esélyt, amit ki kell használnom, és fontolóra kell vennem, hogy egészséges akarok-e lenni, vagy gyógyszerekkel telve éljem le az életem. 

Lehet, hogy csak én vagyok így belelkesülve, de volt már rosszabb laborleletem is, és akkor bizony nem sokáig tartott az ígéret, és hamar visszaestem a régi étkezéshez. Előszedtem a Hogyan fogyjunk cukorbetegen? (Főzőiskola lépésről lépésre) című könyvet, amit Gézsi Andrásné Márta és Dr. Fövényi József írt, ahol magyaros ételek is szerepelnek némi módosítással. Rengeteg recept van, és sok hasznos tanács, amit most be kell tudni tartanom. Rá kell vezetni magam arra, hogy egy személyre is tudjak külön főzni, először egyszerű recepteket, később lehet majd bonyolultabb, időigényesebb ételeket is főznöm. Csak én tudok vigyázni magamra, ezért komolyan kell vennem a fogadalmamat.

Indul hát a féléves program, cél  = mínusz 10 kg elérése szeptember végére. Tarts velem, küzdjünk meg együtt a kilókkal. Hallgass meg egy dalt, sok szeretettel küldöm, légy kitartó és meglesz az eredménye. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása