Együtt sikerülni fog!

Komoly diétába kell belekezdenem.

2016/04/23. - írta: RiaRia

scale-403585_640.jpg

Most nagyon haragszom magamra. Elhatároztam, hogy egy ideig nem mérem magam a személymérlegen, és tessék! Máris újra a 100 kg-ot súrolom. 99,8 kg vagyok most, ami sürgős beavatkozást igényel. Sajnos sem így, sem úgy nem fogyok semmit, mint az ábra is mutatja, inkább csak hízok vissza. Könyörtelennek kell lennem most magamhoz, mert úgy tűnik, hogy nekem a folyamatos mérésre szükségem van, mert elszalad a mutató a rossz irányba. 

Igaz, hogy most egy olyan diétát kell követnem, ami a húst csak módjával engedélyezi, tésztát ugyan ehetek, de annak meg a kalóriatartalma nagyon sok. Nagyon figyelmesen kell összeállítani az étrendet, ez nekem egyelőre nem sikerült a múltkori bejegyzés óta. Mivel nem szeretnék tovább hízni, így mindenképpen tennem kell valamit. Csapdába kerültem, a legalapvetőbb követelmény éppen az, hogy muszáj lefogyni, hogy a laborértékek normalizálódjanak. De csak lassan szabad fogyni, 1-3 kg-ot egy hónapban, annál többet nem szabad. Bár már csak ez lehetne az utolsó dolgom. Kénytelen vagyok, leszek önmagamra külön főzni, ami elveszi az időmet, de rá kell szánnom, mert ez az össze-vissza evészet nem jön be.

Az igazi az lenne, ha sikerülne egyből a totális életmódváltás így egyszerre, de erre kevés esélyem van. Szép lassan, türelmesen kell a diétát kezelnem. Minden nap át kell olvasni, mit is ehetek, inni aránylag sokat, 2-3 liter vizet is lehet, sőt, kell is innom. De figyelnem kell az élelmiszerek purintartalmát, mert ebből nem szabad, hogy sokat tartalmazzon az étrendem. Van egy fél évem az újabb laborig, így most még ez a jó pár nap, amit hízással töltöttem, talán nem csinál nagy galibát az életemben. 

Centiméter, és mérleg, valamint az étrend. Ezekre kell figyelnem, és mozogni sem ártana többet. Olvastam az okostányér módszerről, a táplálékpiramis helyett ezt a módszert ajánlják, eszerint étkezzünk. Táplálékpiramis helyett okostányér az egészségért, a weborvos.hu oldalon találtam rá. 

Nekem figyelni kell, hogy 300 mg-nál ne legyen több az ételek purintartalma. Pl. egy napi étrend így néz ki:

reggeli: narancslé, sajtos melegszendvics, retek,

tízórai: gyümölcs,

ebéd: paradicsomleves, rakott kelkáposzta, gyümölcs,

uzsonna: tejes gyümölcsturmix, Hamlet szelet,

vacsora: fokhagymás lencsepástétom, zsemle, fejes saláta-levél, ásványvíz.

Sajnos nincs sok mintaétrendem erre az esetre, így össze kellett írnom, mit is ehetek gyakrabban. Kb. 1200-1500 kalóriát ehetek, ezért még ezt is kell számolni, úgyhogy a számológép is a kezemügyében kell, hogy legyen. Tanácsom azoknak, akik fogyóznak: - minél hamarabb fogyjunk le, mert kialakulhatnak betegségek, amiket fogyással ki lehet küszöbölni még idejében. 

Gyerünk, hajrázzunk bele, minden elvesztegetett percért kár. 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása