Együtt sikerülni fog!

Önkontroll - indul egy program, amit mától követni szeretnék. (könyvajánló)

2016/05/25. - írta: RiaRia

self-control-710228_640.jpgMinden akaraterőmre szükségem lesz most, mert a mérleget el szeretném felejteni egy időre. Sokat mérgelődöm miatta, főleg ha nem azt mutatja, amit látni szeretnék. Ismét találtam itthon egy jó könyvet, ami talán segíti majd az életreformomat. Debbie Danowski és Pedro Lazaro - Miért nem tudom abbahagyni az evést? című könyve ragadta meg a figyelmemet. Mivel idézni nem szabad a könyvből, így csak merem remélni, hogy felkeresed majd a könyvesboltot, és beleolvasol. Nagyon lebilincselő könyv, és olvasmányos stílusban írja le, hogy miért is nem tudjuk abbahagyni olykor az evést, miért törnek ránk a falási rohamok.

Programot is ajánlanak a könyvben, ami követhető, és az író a példa rá, hogy működik, mert több, mint 68 kilótól tudott megszabadulni. Van máris egy haszna, hogy elkezdtem olvasni a könyvet, mert nem holnaptól kezdem tartani ezt a programot, hanem már az előbb ki is próbáltam az esti étkezésre adott tippet, és meg kell mondjam, nagyon kellemesen csalódtam, mert egyáltalán nem vagyok éhes, bőven fedezte az étel, amit ettem a szükségletemet, pedig csak az esti ráadás fogást ettem meg. Annyit talán el lehet árulni a programról, hogy három főétkezést javasol és egy esti ráadás fogást. Ha van kedved, próbáld ki te is ezt a programot, szerintem nem fogsz csalódni.

Nagyon nehéz lesz mérleg nélkül az élet, de van már egy biztos pont, amibe kapaszkodhatom, és ez éppen az előbb említett könyv. Saccra, kb. 98 kg vagyok, épp ezért kezdtem kutatni itthon a rengeteg diétás könyv között, mert éreztem már, hogy híztam. Ezt mondjuk abból is könnyen megállapíthattam, hogy az este sajnos belaktam, ezért kell egy jól felállított programot követnem. És ez most elkezdődött. Most egyelőre semmihez nem szabok határt, várok, ami ugye türelmet is jelent, és kb. egy hónap múlva már jelentős változások kellenek, hogy legyenek az étkezést illetően.

Addig is írok majd a blogba a nehézségekről, vagy éppen a sikerekről. Eddig még nagyon mínuszba vagyok, ha a sikereket nézem, de folytatom, és csinálom tovább amíg csak kell. Változtatni sosem késő, ha felismertük, hogy mi nem vált be a gyakorlatban. Az nem titok, hogy lesz, amiről le fogok majd mondani, de éppen ezért jó ez a könyv, mert érthetően elmondja, leírja, hogy miért is vannak falásrohamaim, és az a trükk benne, hogy olyan jól írják le, hogy meg is értem, fel is fogom a kisagyammal, és ezért fogok tudni változtatni.

Jó lenne már kevesebb kilót cipelni, de erre is sor fog kerülni, nem szabad türelmetlenkedni. A lényeg, hogy most jól érzem magam a plusz kilók ellenére is, és ez ad további erőt a folytatáshoz. Tarts ki te is, mert az egészségünk is a tét, ha sok zsírsejtet cipelünk magunkkal.

Küldök egy dalt, hogy ne add fel, és tartsunk össze a fogyóban, amíg csak kell. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása