Együtt sikerülni fog!

Igeeen! :)

2016/05/26. - írta: RiaRia

yes-661437_640.jpgIgen!!! :))) Most tartok az előző bejegyzésben írt könyv felénél, még csak nem is tartok még a programnál, de már érzem, tudom, hogy aki le szeretne fogyni, mindenképpen el kell, hogy olvassa ezt a könyvet. Azért már a program részét kimásoltam magamnak, azt, hogy mit kell enni, és elég jó az időzítés is, mert jön a nyár, vagy már itt is van, sok a gyümölcs és a zöldség, és még ami kell, az, hogy áldozzunk időt a fogyásra. Nagyon jó könyv, amit ajánlok neked, mert én még egy diétáskönyvben sem jutottam el olvasásban a könyv feléig, máris nyúltam a pattogatott kukoricáért, vagy a csokiért.

Persze lehet, hogy nagyon lelkes vagyok, de ez nem lehet hátrány. Belülről érzem, hogy ezt a programot fogom tudni követni. Nagyon egyszerű maga az étkezés is, és örülök, hogy elejétől a végéig haladok az olvasásban, nem pedig csak a konkrét programra fókuszálok. Ha van kedved, vedd meg a könyvet, mert sok érdekes részletre derül fény. Én pl. megtudtam, hogy ételfüggő vagyok, és ez bizony betegség, mégpedig hasonlatos az alkoholistáknak az italhoz való függőségéhez. De hasonlít az ételfüggőség ahhoz is, mikor a drogfüggő nem tud leszokni a drog használatáról. Nagyon sok kérdést tesz fel az író, és ha mindet őszintén megválaszolod te is, észreveheted, hogy vajon melyik kategóriába is tudnád sorolni magad a sok lehetőség közül.

Nem tudom, hány kiló vagyok, de ez most nem is fontos, mert addig eljutottam így röpke két nap alatt, hogy tudom, hogy változtatni fogok, és tudom, hogy most sikerülni is fog. Kedvemre vannak az élelmiszerek, amiket lehet enni, és szívesen mondok le a cukorról, a lisztről, és a koffeinről, amik eddig megbénították az életemet. Én kávét nem iszom, de kiderült, hogy amit nagy előszeretettel eszek, az a csokoládé, az tele van koffeinnel. És ezek mind befolyásolják, sőt át is programozzák tulajdonképpen az agyunkat, mert egy olyan fenomenálisan jó közérzetet teremtenek, amit nagyon nehéz "visszautasítani". Meg kell érteni, hogy a könyv segíteni szeretne nekünk, és ráébreszt arra is, hogy nem mi vagyunk a hibásak azért, mert elhíztunk, rávilágít arra, hogy van kiút, és egyedül is meg tudjuk oldani a kövérség problémáját.

Ha kiderül, hogy tényleg rátaláltam az én sorsmegfordító könyvemre, akkor írok sokat arról majd, hogyan is sikerül naponta megvalósítani a könyvben javasolt programot. Gyere, fedezzük fel, hogy a kilókon kívül is van élet, fedezzük fel, hogy nem kell mindig csak enni. Enni kell, de ne ez töltse ki a napunkat. Akkor együnk, mikor itt van az ideje, a többi időnket pedig ne töltsük azzal, hogy sóvárgunk az ételért.

Hidd el, hogy van értelme kitartani. Addig keress, amíg meg nem találod a saját magadhoz illő programot.

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása