Együtt sikerülni fog!

Határidő =2017. (ha nem használ a diéta, abbahagyom a próbálkozásokat).

2016/06/28. - írta: RiaRia

Egy deka nem sok, annyi sem ment le az utolsó bejegyzésem óta. 98 kg vagyok. Ezt a képet azért tettem most motivációként magamnak, mert csak ezt az évet szánom az igazi fogyásra, ami be kell valljam, hogy elég siralmasan sikerül. 2017 a határidő! Ha eddig nem fogyok érdemlegesen valamennyit, akkor befejezem, mert így elég nehéz, és komolytalannak is tűnhet a küzdelmem a kilókkal.

Amire most szeretnék rátérni, az a napi kétszeri étkezés. Olyan aprópóból szeretnék rátérni, mivel ha 5x eszem egy nap, akkor hízom, de nagyon, ha 3x eszem egy nap, még az is sok, ugyanis kevés pénzt szánok a fogyókúrára, ezért a minőségi élelmiszerekhez nem nagyon jutok hozzá. Illetve inkább nem áldozok, pedig kellene. És tombol a gyümölcs és zöldségszezon. Ha gyümölcsöt eszem, abban rengeteg a cukor, és a mostani kilóim nem engedik meg, hogy sok gyümölcsöt egyek.

2x fogok enni egy nap. Reggel 7-kor, és este 7-kor. Számolom a kaloriabázison a kalóriát, de ha 1200 kalóriát eszem, akkor is hízom, ha még tornázom is. Lehet, hogy egy 1000 kcal -ás étrendet vezetek be, remélem, hogy utolsó nekirugaszkodásra. És nem hosszú távon, csak, amíg be nem indul a fogyás. Olvastam, volt, akinél csak 6 hónap múlva mozdult meg a mérleg mutatója lefelé. Én nem vagyok ennyire türelmes, de a próbálkozásaim mind ezt igazolják.

Még utoljára nekirugaszkodom, tartani fogom a kétszeri evést naponta, kíváncsi vagyok mire jutok. Összezavarodik az ember a sok diétaajánlástól. Van, aki azt mondja, hogy sokszor kell enni, hogy ne menjen le a vércukorszint nagyon. Én, ha 5x eszek, az szinte olyan, mintha egész nap ennék egyfolytában. Ez nálam átmegy eszegetésbe. Nem vált be. Ha 3x ettem egy nap, akkor is híztam tovább, olyan volt, mintha hízókúrán lettem volna. Ki fogom hagyni a déli étkezést, és este 7 után már tényleg csak vizet vagy teát iszom majd.

Nem fogom feladni a fogyót ha nem sikerül, de egy időre szüneteltetni fogom 2017 januárjától, ha addig nem tudok felmutatni jó eredményt. Azt hiszem, hogy beiktatok egy fehérjepor táplálékkiegészítőt, az lesz még pluszban este, hogy telítse a gyomromat, regeneráljon, és ne éhesen menjek aludni. Nem sok ételt variálok. Van ugye fél évem 2017.-ig. Ez egyfajta monodiéta is lesz, főleg a fehérjékre helyezem a hangsúlyt, kicsit visszaszorítom a szénhidrátokat. Zsírszegény étrendet is tartok, kerülöm a cukrot, a lisztet, a tésztákat, a zsírokat, de azért lesz még miből válogatnom remélem.

Most nem írom, hogy mennyit szeretnék leadni bizonyos időn belül. Csak 2017. van, arra fókuszálok, és igyekszem betartani, amit leírtam. Remélem, hogy jobb fogyózók vagytok, mint én, és sikerül majd elérni a célotokat. :)

Ne add fel a próbálkozást, tarts ki a végsőkig. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása