Együtt sikerülni fog!

Szuper!!! :))) Szépen mennek le a dekagrammok! :)

2016/07/06. - írta: RiaRia

Szuper!!! :))) 96 kilós vagyok, pedig a tegnapi napon este még megettem 2 db vajas kiflit, mert csak nem bírtam ki evés nélkül, de ez még bőven bent volt az 1000 kalórián belül. Nagyon örülök, nagyon fogok vigyázni magamra, és továbbra is tartom ezt az 1000 kalóriás étrendet. Nappal nincs is vele probléma, az este kicsit problémásabb, de ki lehetne bírni azt is. Ezért úgy alakítom az étrendet, hogy reggel egyek többet, délben szinte semmit, és estére hagyom azokat a kajákat, amiket tudom, hogy szeretek, és nem bírnám ki nélkülük a napot.

Tudom, hogy valahol meg fog állni majd a súlyom, ezért stagnálni fogok, ezért már most erre készítem fel magam. Még alig tornázom itthon, ezt kellene szorgalmazni egy kicsit. Azt hiszem, hogy ma lesz az a nap, mikor egy kicsit felturbózom a programot a gimnasztikával.

Már nem látszik annyira, hogy nagy volt valamikor is a pocakom, kezdek formát ölteni, van már egy kis látható derekam is. De annak örülök, hogy arányosan fogyok,  mindenből egy keveset. Nem gondoltam volna tegnap, hogy ennyi deka lemegy alvás közben, ma még jobban figyelek magamra. Kezdem olvasni a Testkontroll című könyvet, a hoxán olvastam, hogy valakinek sikerült ezáltal elég sok kilótól megszabadulnia. Ő is 1000 kalóriát célzott meg, ezért gondolom, hogy ki lehet bírni hosszabb távon is ezt az étrendet.

Gyertek, fogyjunk, amíg megvan a lelkesedésünk, és a kitartásunk. :)

 

komment
süti beállítások módosítása