Együtt sikerülni fog!

Újra kell gondolnom mindent.

2016/08/22. - írta: RiaRia

question-mark-1026526_640.jpgMár nem tudok mit kitalálni, hogy végre elmozduljon a mérleg mutatója jó irányba. Tudom, hogy minden csak tőlem függ. Senki nem kényszerít arra, hogy akkor is egyek, mikor nem helyénvaló. Csak magamat okolhatom, ha nem jutok előre. Sokat gondolkodom, hogy mit kellene tennem. Utolsó szalmaszálként kapaszkodom a reménybe, abba, hogy az esti rossz szériáimat meg fogom tudni változtatni. Kezdek megbarátkozni a mostani súlyommal, ami azért jó is, mert elfogadom magam olyannak most, amilyen vagyok. Tudom, hogy változnom kell. Változtatnom kell sok dolgon az életvitelemben. Nem keresek kifogásokat, mert tudom, csak rajtam múlik minden, tőlem függ, hogy mennyire vagyok türelmes és kitartó.

Nehéz ilyenkor, mikor csak egy helyben topogok. Valódi változásokat kell beiktatnom, és szigorúan tartanom kell magam hozzá. Elölről kezdek mindent, mintha csak ez lenne az első fogyókúrás napom.

Most vagyok 96.8 kg. Voltam kevesebb is, de mindig visszahízok. Nem baj, csak akarni kell. Buzdítani kell magam, akarni kell, hogy fogyjak. Egy napra fókuszálok csak. Mindig csak egy napra, és abban az egy napban is az esti étkezésre. Nem szabad sokat enni este, jó, ha esetleg ki tudnám hagyni a vacsorát. Most azt találtam ki, hogy csak zöldségféléket és gyümölcsöt, vagy egy kevés joghurtot fogok enni, esetleg ezekből egy gyenge salátát össze lehet állítani.

Az a baj, hogy valami miatt felébredek éjszaka, és szinte tudtomon kívül elkezdek enni valamit. Már amikor megettem, akkor tudatosul csak, hogy ilyet bizony nem szabad csinálni. Ez a falásroham kísért már egy ideje, ezzel küszködök. Már összeírtam sokfélét, hogy helyette mit csináljak, mit tegyek, ha rámtör ez a rossz szokás.

A nap nagyobbik része jól telik, ma is voltam sétálni, a múltkor szobabicajoztam, vagy gyalogoltam is pl. A dolgom most az, hogy külön figyelmet kell tanusítanom az estéknek, és az éjszakai bekajálásoknak. Ezért nem mozdul a mérleg mutatója.

Terv: - délután 4 órakor szoktam enni, ez jelentené a vacsorát időnként. Este 7-kor még beiktatom a gyümölcsöt vagy a gyenge salátát, és este 9-kor már igyekszem aludni térni. Ha nem megy, akkor is erőltetni kell egy kicsit, később megszokom. Korán szeretnék felkelni, kb. 5-kor, 1/2 6-kor, és reggel 7-ig nincs reggeli. Csak 7-kor vagy 1/2 8-kor, de később már nem. Tízórait nem szoktam enni csak néha, az ebéd sem szabad, hogy túl sok legyen, inkább a reggeli a főétkezés ideje. Kevés uzsonna belefér délután 4-kor, és figyelni kell a vacsorára. Egyelőre csak ennyi a megszorítás, ez is hatalmas feladat, ha a vacsorát nézem.

Ha te is küzdesz hasonló gondokkal, mint én, ne aggódj, mert mindent le lehet győzni, egy kis odafigyelés szükséges. Légy kitartó, és légy szorgalmas, mint a hangya, ha arról van szó, hogy tenni kell valamit a fogyókúráért. Nem adjuk fel a küzdelmet, mindenre van megoldás, így a fogyóra is.

Hallgass meg egy dalt, és tervezd újra a diétádat, ha szükséges.

 

komment
süti beállítások módosítása