Együtt sikerülni fog!

Vegetáriánus étkezés lett a nyerő.

2016/08/23. - írta: RiaRia

vegetables-1529725_640.jpg

Hát nem csodálatos? Azt hiszem, mától igyekszem a vegetáriánus étkezéshez hasonlóan élni. Már korábban is hajlandóságot éreztem erre, van is pár könyvem, receptem ehhez. Már ránézni is gyönyörűség a sok friss zöldségfélére és gyümölcsre. Ezt fogom kipróbálni, mennyire működik nálam hosszabb távon a vegetáriánus étkezés. Nehezen fog menni a kezdés, de mindenképpen jó, hogy valamilyen irányban már döntök. Nem tudom, hogy a családnak hogyan fogok főzni, de a kóstolgatásról le fogok szokni, valamit valamiért alapon.

Most vagyok 96.4 kg. Nem rossz, de lehetne jobb is. Naponta 3x fogok enni, nincs semmi nasi, és amit tudok, azt nyersen eszem meg. Nem szeretem megfőzni a zöldségféléket, ha már nyersen olyan jóízűek, és rengeteg a vitamin bennük. Kevés vízben csinálok majd párolt zöldségragut, de kezdetnek ennyi bőven megteszi. Nagyon kíváncsi leszek, hogy beválik-e a tervem, és hogyan reagál a szervezetem a változásra. És hogy én hogyan tudom tartani  az étrendet.

Ma este már ettem almát és zellert, ez jól kitöltötte a gyomromat, már csak a gyógytea van hátra. Este 7 után semmit nem fogok ezután enni reggel 7-ig. Egyelőre nem számolom nagyon a kalóriát, csak akkor eszem, ha éhesnek érzem majd magam, de vannak kötött evésidők, a reggeli 7-kor, az ebéd délben, és a vacsora este 6-kor. Ki kell zárnom kezdetben a nassolást, mert pihenni is kell a gyomornak mielőtt eszünk.

Nagyon be vagyok lelkesülve, remélem tudok úgy enni, hogy ne szenvedjek hiányt semmiből. Gyerünk, kezdődik egy új étrendváltoztatás. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása