Együtt sikerülni fog!

Indul egy új életforma.

2016/08/24. - írta: RiaRia

tea-time-1035248_640.jpg

Lassan vége az augusztusnak, az én igazi életem lehet, hogy ma kezdődik, ami a fogyókúrát illeti. Egészen jól birom a "gyűrődést", igaz, túlvagyok a vacsorán is már, de jó a közérzetem, eléggé vidám vagyok. Nemigazán ettem sokat, mert tartom az 1000 kalória körüli értéket, igaz, hogy már közel meg tudom becsülni, mennyit is ehetek egy nap. Hát, nem sokat, de éhen nem fogok halni az biztos, mert volt reggeli, ebéd, uzsonna és vacsora is. Egyelőre a család is csatlakozni kénytelen ahhoz, amit főzök, de nem kell mindig sok húst enni. Lehet variálni az élelmiszereket.

Jókedvvel kezdem tehát az első napomat, ezt az életkedvet meg kell őrizni ezután is, ugyanis most már nem arról szól a történet, hogy X ideig fogyókúrázom, utána visszatérhetek a régi étkezésemhez, már döntöttem, és szeretnék kitartani a vegetáriánus étkezés mellett. A cél a változatosság, és az, hogy ha éhes vagyok, el tudjam terelni a figyelmemet, és el kell foglalnom magam valamivel. Kb. 97 kiló vagyok, innen indul az utolsó visszaszámlálás. :)

Gyere, tarts velem, remélem, hogy legközelebb ha írok, már könnyebb leszek egy-két kilóval. :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása