Együtt sikerülni fog!

Kicsit szigorú diéta (3 naponta fél kg fogyás).

2016/11/18. - írta: RiaRia

tape-403586_640.jpgÚjra 100 kg vagyok, ez azért már elképesztő, és elkezdtem megint matekozni. Nagyon egyszerű a tervem. Ma már ugye egy deka sem megy le rólam, így a holnapi dátummal kezdtem a számolást. Ebben a hónapban le kell adnom 2 kg-ot még, és ez a tervem alapja. Ezt úgy érem el, hogy 3 naponként kell lefogynom fél kilót. Így november 30-ra, vagy december 1-re már 98 kg-os lehetek.

A terv az, hogy egy hónapot felosztottam hármas egységekre, azaz 30/3 = 10. Mivel három naponként jó lenne leadni azt a fél kilót, így egy hónapban talán le tudnék adni 5 kg. Ez egy kicsit sok ahhoz a kényelmes tempóhoz, amit eddig produkáltam, de nem lehetetlen. Már több kilót is leadtak egy hónapban a kitartó fogyókúrázók.

Így kijön, hogy a vágyott tervem, a 63-64 kg elérése akár már július elejére sikerülne. Könnyű így matekozni, de nem tudom, hogy fog menni mindez a nagybetűs életben. Mindenesetre megpróbálom, mindent bevetek, ami most a kezemügyében van. Diéta, súlyzók, torna, naplóírás, komolyan számolni a napokat, és belehúzni ha látom, hogy nem akar meglenni 3 nap alatt a fél kg.

Reggel 6-kor van ébresztő, és este 23 órakor az alvás ideje.

Lényeg, hogy nyár közepéig van reményem az álmom megvalósítására. Kb. 18-20 dkg-ot le lehet adni egy nap alatt már csak azzal, hogy nem nassolok. Vagy este betartom, hogy 18 óra után nem eszem. Vagy néha kihagyom a vacsorát. Annyi ötlet kering már a neten, mindenhol lehet találni jó tippeket a fogyáshoz. Én most ezt találtam ki a magam számára, mert ha csak közel sikerül megvalósítani ezt a tervet, már akkor is jól járok.

Ezt az állandó evészetet pedig fel kell függesztenem, mert nem lesz jó vége. Sokszor már nem fogok így matematikázni, ez még ránézésre is megvalósítható, ha komolyan veszem magamat. Biztos nem megy majd ilyen egyszerűen, mint ahogy kiszámoltam, de azért figyelni fogom, hogy egy nap alatt le megy-e kb. 18 dkg vagy sem.

Ha van kedved így fogyózni, tarts velem, az egyik formula majd csak beválik végre. Fegyelem, türelem, kitartás, akaraterő kell. És az elmaradhatatlan mozgás. Fogjunk bele máris. :)

 

komment
süti beállítások módosítása