Együtt sikerülni fog!

Talán be kellene fejeznem a küzdelmet a kilókkal.

2017/02/03. - írta: RiaRia

yoga-304634_640_1.png

Éreztem, hogy sokat híztam. Igaz, csak ruhában mértem meg magam, de így is 100 kg-ot mutatott a mérleg. Ez katasztrófa! :((( Talán be kellene fejeznem ezt az örökös kínlódást a kilókkal. De akkor még jobban elveszítem önmagam fölött a kontrollt. Ha mérem magam legalább látom, hogy hízok-e vagy fogyok. Már évek óta próbálkozom a diétákkal. Ez a 100-as határ legalább felébreszt, és újra diétázok. Ilyenkor mindig elkeseredek egy kicsit, mikor visszahízok. Mi adhat erőt a folytatásra?

Mindig csábított a 90 napos diéta, de soha nem hittem el, hogy én bármikor is végig tudnám csinálni. Nincs receptötletem hozzá, de való igaz, aki betartja, 3 hónap alatt elég sok súlytól megszabadulhat. Azért marad abba minden fogyókúrám már az első napok után, mert ha tartom az előírt étrendet, egy-két nap után elkezdek szédülni, mert ugye eddig sokkal több kalóriát vittem be a szervezetembe. Ekkor elkezdek enni, nehogy rosszul legyek. És az evés átcsap evészetbe, majd falásrohamba. Így küszködök jó pár éve.

Most, hogy jött ez a felmelegedés az időjárásban, pluszban még ettől is rosszul vagyok, pihennem kell hétvégén, mert megint szédülök, és hátha a nyugalom új ötleteket is ad majd. Gyengének érzem magam mindig 100 kilósan. Pont úgy, mintha egy felfújt lufi lennék. Nézek sajnos tükörbe is, és látom, hogy egy kerek gombóc vagyok, és sajnos az is megesett most, hogy vennem kellett új ruhát, olyat, amibe bele is férek. Nem jó érzés, hogy megint egy számmal nagyobb a méretem, és ha arra gondolok, hogy mi lesz, ha majd a kabát sem takarja el a zsírpárnáimat tavasszal, nyáron, rossz belegondolni is.

Utolsó reményként mindig meg szoktam keresni a Fogyókúráskönyvet, és onnan írok magamnak étrendet. Ez az utolsó lehetőségem mindig. Már nincs kedvem olvasni sem diétáskönyveket, már csak a szénhidrátok, fehérjék és zsírok százalékos aránya van előttem. Majdnem mind ugyanazt írja, - az étrend, a kalóriatartalom, a mozgás mind elengedhetetlen része a fogyásnak. Mit mondjak? Beleuntam az évek óta tartó küzdelembe, de így nem maradhatok. Kövéren. Nem, nem.

Marad a torna mindennap, ahogy bírja a szervezetem. Korábban fogok felkelni, és akárhogyan is 1 órát mindenképpen le kell mozognom egy nap. Lehet ez bármi. Séta, torna, bicaj, de kicsit erőszakosnak kell lennem magamhoz, és akármilyen ütemben, de tornáznom kell. Most a neten találtam egy számomra megfelelő edzést, elsőre a 36 percből 30-at végig tudtam csinálni. Csak azután abbahagytam. Pedig mindennap kell a kellő átmozgatás. Ha meg tudod nézni, a youtube-on megtalálod. Itt nem kell ugrálni, ami számomra fontos. Első cél, hogy ezt a videót amilyen tökéletesen csak tudom, el kell sajátítanom minden fortélyát, minden csínját-bínját. Ha ez megy, akkor lehet más videók után néznem. A video angol, de ez téged se zavarjon, csak csináld, amit kell. Meg kell mondanom, hogy elég izgalmas volt először végigcsinálni. :)

Egyszóval talán még nem adom fel. Ha a mozgás sem jön be, akkor már nem tudok mit kitalálni, csak az étrenden kell tudnom változtatni. Próbálj kitartani, és keress, kutass új információk után, és ne hagyd, hogy bármi is elvegye a kedvedet a fogyótól. :)

Ui.: a videót a Beginner/intermediate interval cardio workout - Cardio starter 2! címmel találod meg a youtube-on. (36:28 perces)

Hallgass meg egy dalt, és tornázz velem. :)

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása