Együtt sikerülni fog!

Szupppiii!!! :)))

2017/05/07. - írta: RiaRia

emotions-2159658_640.jpg

95.8 kiló vagyok most, végre már 96 kiló alatt is egy kicsivel!!! Szupppiii!!! :))) Legtöbb 103 kiló voltam, ehhez képest most már 7 kilóval vagyok kevesebb. Csodás érzés!!! :))) És mennyivel könnyebbnek érzem magam, az nem kifejezés! Határtalan örömöt érzek, és ilyenkor hiszem el, hogy tudok még fogyni, van még erőm a folytatáshoz. Biztos leszek ennél több, akár holnap, de tartós szinten hozom most a formám, és egészségesen fogyok, nem túl gyorsan, de elég ahhoz, hogy jókedvre derítsen. Nos, nézzük a mai étrendet:

Étrend:

Reggeli: 6 szelet puffasztott rizsszelet ( 220 kal), + 2db tojásból rántotta ( 205 kal), + 300g cukkini ( 51 kal),

Ebéd: 1 adag (360g tejfölös zöldbableves ( 179 kal), + 100g rántott hús (karajból) ( 211 kal), + 150g uborkasaláta ( 120 kal),

Vacsora: 200g zeller (nyersen) ( 58 kal), + 1 közepes (80g) vajas kenyér ( 264 kal),

__________

Összesen: 1307 kalória

Mozgás: 15 perc szobabicaj

42% szénhidrát, 21% fehérje, és 37% zsír, (ami megfelel 69g fehérjének, 136g szénhidrátnak, és 53g zsírnak), - itt a zsír több 17g-mal, mint kellene, de remélem, nem lesz túl nagy probléma belőle.

__________

Mai motiváló mondat a következő: MINDIG EGY LÉPÉSSEL KÖZELEBB KERÜLSZ A CÉLODHOZ! :)

__________

Roppant lelkes vagyok ilyenkor, mikor látom, hogy van eredménye annak, amibe belekezdtem. Madarat lehet most fogatni velem!!! :))) Ne add föl te sem a reményt, hogy elérheted az álomalakot, mert igenis sikerülhet. Én is még nagyon messze vagyok tőle, de ma új nadrágot vehetek föl, egy olyat, amit 103 kilósan sajnos nem volt lehetőségem. Este ruhapróbát tartok a nagy örömre, és kíváncsi vagyok az eredményre.

Gyere, folytassuk, mert még sok van előttünk, együnk mindig olyan ételt, amit szeretünk is. Csak ekkor nem alakul ki sóvárgás az ételek után.

Hallgass meg egy dalt, és legyen szép napod! :))) 

 

 

komment
süti beállítások módosítása