Együtt sikerülni fog!

Mindig egy lépéssel előre az úton.

2017/05/17. - írta: RiaRia

hong-kong-1990268_640.jpg

Most kicsit későbbre sikerült a bejegyzésem, de igyekszem minél gyakrabban írni. 98 kiló vagyok, és következik a mai étrendem. Kertészkedtem, és egy kicsit ki is fáradtam, de kell a változatos mozgás, így holnapra is tartogatok belőle. Egy kicsit elkeserít, hogy mostanában többen is mondják, hogy - egy kicsit meghíztam -, de tudom, hogy igazuk van, tennem kell ellene valamit. Lássuk mi volt a mai étrend:

Étrend:

Reggeli: 2dl kefír (132 kal), + 4dkg műzli (135 kal),

Tízórai: 1db túrórudi (109 kal),

Ebéd: 8dkg sült csirkecomb (119 kal), + 20dkg párolt mexikói köret (74 kal), + 2dl limonádé (40 kal),

Uzsi: 1db közepes alma (95 kal), + 1db puffasztott rizs (35 kal),

Vacsora: 10dkg virslisaláta (280 kal), + 5dkg félbarna kenyér (123 kal),

___________

Összesen: 1142 kalória,

Mozgás: 1 óra kertészkedés,

49% szénhidrát, 20% fehérje, és 31% zsír, (ami megfelel 61g fehérjének, 153g szénhidrátnak, és 42g zsírnak),

___________

Elment az időm ma, mert orvosnál is voltam, meg kertészkedtem is délután, nem tudtam megírni időben a bejegyzést. Remélem, hogy jól haladsz a fogyóval, én még mindig topogok egyhelyben. Próbálok visszatérni a mozgáshoz, nem minig jön úgy össze, ahogy azt én szeretném.

___________

Mai motivációs mondat a következő: LEGYEN EGY JÓL KIDOGOZOTT TERVED MINDEN NAPRA!

___________

Hallgass meg egy dalt, hamarosan írom a következő napi étrendet. :)

komment
süti beállítások módosítása