Együtt sikerülni fog!

A turmixok jelentősége.

2017/07/28. - írta: RiaRia

smoothies-2253430_640.jpg

Húúú, fantasztikus kilátásaim vannak, mert felfedeztem a turmixot erejét, hatását. Leginkább a zöldturmix érdekel, de egyelőre a gyümölcsös turmixokkal barátkozom, mert ezek édesebbek és később könnyebb lesz megszokni a zöldalapú zöldturmixot. Ma már ki is próbáltam kettőt. Először banánt, paradicsomot és zöldpaprikát turmixoltam össze vízzel, és lett egy jó nagy bögrényi italom. Kicsit sűrűre sikerült, és kicsit bizarr volt az íze, de megittam és déltől este hétig nem is voltam éhes.

Este már szolidabb kiszerelést választottam, körtét és szilvát turmixoltam össze vízzel és így megint egy jó bögrényi italom lett, ami nagyon finom és tápláló volt. Próbáld ki, mert érdemes. De lássuk mi is a mai menü:

Étrend:

Reggeli: 4dkg csirkemellsonka (40 kal), + 2dkg sajtkrém (45 kal), + 1db uborka (7 kal), + 5dkg félbarna kenyér (123 kal), + 2dl kakaó (132 kal),

Tízórai: 125g gyümölcsjoghurt (105 kal), + 1 szelet Abonett (16 kal),

Ebéd: 200g zellerkrémleves (145 kal), + 10dkg párolt hal (60 kal), + 200g finomfőzelék (118 kal),

Uzsi: 1dl (2,8%) tej (62 kal), + 1 szelet Hamlet (35 kal),

Vacsora: 8dkg pirított sertésmáj (107 kal), + 15dkg párolt sárgarépa (60 kal), + 15dkg párolt kelbimbó (77 kal),

__________

Összesen: 1133 kalória,

46% szénhidrát, 26% fehérje, és 29% zsír, ami megfelel (69g fehérjének, 124g szénhidrátnak, és 35g zsírnak),

Ez egy tökéletes menü, minden passzol. :)))

__________

A mai motiváló mondat a következő: JÓ ÉRZÉS BOLDOGNAK LENNI! :)))

__________

Holnap csirkelevest eszünk, rakott káposzta is lesz, és karalábéfőzelék is.

Nem tudom, hogy meddig bírom a turmixokat, de hogy nyár van, tele vagyunk zöldfélékkel és gyümölcsökkel, és a nagy meleg miatt sokszor nem főzünk, egyszerű és nagyszerű megoldás ez a turmixital. A variációs lehetőségek ugye határtalanok, rengeteg gyümölcs és zöldségféle áll a rendelkezésünkre. Persze nem csak ezt próbálom ki magamon, igyekszem minden hasznosat bevetni a fogyás érdekében.

Hallgass meg egy dalt, és tarts velem. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása