Együtt sikerülni fog!

Egy hét után...

2019/05/17. - írta: RiaRia

surfer-3729052_640.jpg

Tényleg csak egy rövid elemzés a 90 napos diéta egy hete után. Meg kell hagyni, minden kezdet nehéz. Már rögtön az első nap megszegtem a mozgással kapcsolatos szabályt, kimaradt a torna. Egy másik alkalommal elfelejtettem, hogy csak egyszer van mérlegelés egy héten, így ez is rossz pont volt a diéta során. De nagyrészt sikerült végigvinni az egy hetet. :)

Ami a testsúlyomat illeti, kerek egy kiló a súlyveszteség, ez lehetett volna több is szerintem, de benne van az elvártaknak. És végre találtam egy olyan diétát, ami tetszik és ha nem is tökéletesen, de tartom az irányelveit. Egy hét után elmondhatom, hogy jobb, mint amit vártam tőle.

Most ma fehérjenapom van, igyekszem megismételni az elmúlt 4 napot. A gyümölcsnap a legkritikusabb. Ma az 5. napnál tartok, péntek van, és megmértem magam. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy előzőleg nem egy héttel ezelőtt volt mérlegelés, hanem hétfőn, május 13-án mértem meg magam, hogy tudjam, honnan is indulok. Vagyis elég jó ilyen viszonylatban az az egy kiló súlyveszteség. :)

A kedvem az kifejezetten jó még, de csak az elején vagyunk még. Később ez lehet, hogy ingerlékenységbe fog átmenni, főleg gyümölcsnapon. Pozitív az egyhetes mérlegem, jól teljesítettem. Inni sokat iszom. Van egy fél literes műanyag flakonom, azt mindig teletöltöm vízzel, és odakészítem magam mellé, és amikor ránézek, mindig kortyolok belőle.

Remélem, hogy jól fogok kijönni a jövő hétből is, megőrizve a jó, kellemes hangulatot. :)

---

ui.: a jutalom kimaradt, mert teljesen megfeledkeztem róla, sok volt a program, és alig jutott volna idő rá, de ezen a héten odafigyelek erre is. :) Összességében véve jó kezdetnek mondható, ha magamhoz mérem az egészet.

 

komment
süti beállítások módosítása