Együtt sikerülni fog!

Centiméter, ruhapróba, fogyás...

2019/06/09. - írta: RiaRia

hazelnuts-3847818_640.jpg

Most étrendet nem írok, de a súlyom viszont ismét lejjebb ment egy kilóval, ennek nagyon örülök. Az az igazság, hogy így is sok a súly, mert mindig visszajönnek dekák, kilók, de centiméterben is mérem már a derekam, ami télen még 110 cm volt, most 100 cm. Ez már elég jó dolog.

Edzettem, és amit megfigyeltem, hogy már nem hagyok ki napokat edzések között, mert mindennap kell csinálnom. Ami még buzdít az edzésre az az, hogy van hozzá rendes jó edzőcipőm, amit kaptam, és már felsőm is van hozzá, ami speciális, ezt is kaptam. Az a jó már ebben, hogy előre elkészítem az edzéshez a felszerelésemet, és tudom, hogy az esti vacsora előtt fogok 2 órával edzeni, így már van behatárolt időpontom is rá. És már reggel várom, hogy mikor is kerül sor az edzésre, bár akkor még túl sok kedvem nincs hozzá. De ahogy közeledik az edzés időpontja, úgy leszek én is egyre izgatottabb, és egyszer csak egy hirtelen elhatározás jön, hogy -no, akkor most edzésidő van! -, és beöltözök, és tudom, hogy végig fogom csinálni. És már emeltem az intenzitáson is, amit minden gond nélkül tudok kivitelezni. :)

Ha lesz időm, akkor keddre írok étrendet, de már te is tudod, hogy kb. 1200 kalóriákat eszem egy nap, nem nagyon eszem húst, viszont több zöldségfélét eszem, mert egyre többet lehet kapni jó árban. De most edzés után mértem magam, amit nem mindig fogok, de olyan kíváncsi vagyok még akkor is, mikor azt mondják, hogy az edzés utáni mérlegelés fals eredményt mutat. Nem baj, jól jön a motivációmhoz és a sikerélményeimhez is, és ez a lényeg, hogy mindennap legyen kedvem legalább félórát edzeni és tartani az étrendet.

A rendszeres edzésnek köszönhetem a kilók fogyatkozását, és tudok már úgy aludni menni, hogy este nem eszem semmit már vacsora után. És, csokit nem eszem már kilószámra, sőt egyáltalán nem eszem édességet, sem cukros dolgokat. Viszont sok vizet iszom, amire tudom, hogy szükségem van. A 90 napos diéta elkezdésénél voltam 101.4 kg, ami azért borzasztó, mert nagyon sok a súlyom. Sikerült megint ugye 100 kiló fölé mennem, amit nagy kitartással most pár hét alatt sikerült 95.4 kilóra leredukálni. Csak azért írok konkrét számokat is, mert ha mindig azt írom, hogy most lement megint egy kiló, egy idő után nem lehet tudni, hogy mennyi is a leadott kiló. Sajnos még közel vagyok a 100 kilóhoz így is, de lehet, hogy ez a mostani módszer már tényleg az én stílusomat képviseli, amiben szerencsére csak annyi a diétajelleg, hogy kb. meghatározom a napi kalóriaértéket. De különben azt eszem, amit épp megkívánok, és amit szeretek is enni, figyelve, hogy reggelente egyem a több szénhidrátot és estefelé pedig már kevésbé. Az adagméreteken is változtattam, sokkal kevesebbet eszem egyszerre, és csak 3x eszem egy nap. Ennyi változtatás után kis idő múlva is előfordulhat, hogy megáll a fogyás, de folytatom, és változtatok majd újra ha kell.

 

 

komment
süti beállítások módosítása