Együtt sikerülni fog!

Minden napra kell valami, ami ösztönözni tud.

2022/01/18. - írta: RiaRia

stand-up-g3f96c8a03_640.png

Sajnos, kimaradt a tegnapi edzés, nagyon sajnálom. Nem azért, mert előtte való nap többet tornáztam, és izomlázam lett volna, egyszerűen meg nem tudom mondani, hogy miért nem kezdtem bele. Ilyenkor kell odafigyelni jól!

Ma tornáztam, volt is kedvem hozzá, de a tegnapi nap, az elveszett ebből a szempontból. Nem haragszom érte magamra, de ki lehetett volna kerülni, hogy ilyen előforduljon. Biztosan lesz máskor is efféle kihagyás, úgyhogy túlteszem magam rajta. Tervem, hogy visszaolvasok a blogban, hogy mikor milyen hibát vétettem. Ebből is lehet tanulni, sőt, ebből lehet csak igazán tanulni, nehogy túl sokszor vétsem el ugyanazt a hibát. Most körbevettem magam régi fogyisfüzetekkel, amikbe feljegyeztem régebben, hogy hogyan haladok. A jót megtartom, a régi rosszat, ami nem működött, azt megszüntetem. 

Azt már írtam korábban, hogy szinte minden napra ki kell találnunk valami újat, olyasmit, ami kedvet hoz ahhoz, hogy minden nap legyen kedvünk mozogni, minden nap tudjuk tartani az étkezések időpontját és ne együk túl magunkat, egyszóval minden napra kell valami, ami ugye ki tud ugrasztani minket az ágyból, és elegendő energiát termel a számunkra. Ötletesek kell, hogy legyünk. Nekem most erre a hétre elegendő lesz talán az a sok füzet, amivel körbevettem magam és az, hogy visszaolvasok a blogba, mit is csináltam régen. Itt, ennél a szónál, hogy - régen -, kicsit meg is álltam az írásban, mert ha belegondolok, nagyon régen kezdtem el már írni ezt a blogot ahhoz, hogy nem fogytam, hanem inkább híztam. Már maga ez a tény elgondolkodtató. Nem is vagyok már olyan fiatal, hogy mindent be tudnék vállalni. De azért nem szeretném feladni azt, hogy lefogyhatok. Még kitartok, és biztosan lesz minden napra valami újdonság, amit ki fogok tudni találni azért, hogy ne adjam fel. 

Az egyik ilyen régebbi füzetemet mindig egy kérdéssel kezdtem. Minden nap, mikor felébredtem, elővettem a fogyisfüzetemet, és a tetejére írtam egy kérdést aznapra. Pl. az első nap kérdése ez volt: - "Miért eszem mindennap csokit?" -, a második nap kérdése ez volt: - "Mi akadályozza a fogyásomat?" -, a harmadik nap kérdése ez volt: - "Miért híztam el?". - A füzet borítójára az volt írva: KÉRDÉSEK és VÁLASZOK. Minden nap meg kellett válaszolnom egy kérdést, addig nem mentem, nem mehettem aludni. Túl sokáig nem csináltam ezt, és most jöttem rá, milyen hiba is volt ezt a szokást abbahagynom. Most újra elkezdem egy új füzettel, és abban is szerepelni fognak mindenféle kérdések, amik a hízásommal és a fogyásommal kapcsolatosak. A válaszokból sok minden kiderül majd. Ez is nagyon ösztönző tud lenni. :)

A mai motiváló mondatunk így hangzik: (ezt az idézetet a citatum.hu oldalon olvastam)

"A legnagyobb öröm az életben megtenni azt, amire az emberek nem tartanak képesnek." (Shey Stahl)

 

 

komment
süti beállítások módosítása