Együtt sikerülni fog!

Mindenre figyelni kell...

2022/06/12. - írta: RiaRia

daisy-g51a971a68_640.jpg

Tegnap túl korán vacsoráztam, és időhiány miatt nem is ettem meg annyit, amennyit kellett volna. Később pótoltam, de úgy látszik, meg kell adni a módját az étkezéseknek.

Szépen terített asztal, kellő élelem, és rá is kell hangolódni az étkezés ritmusára, különben nem sokat ér az egész. Tegnap ez így nem jött össze, és hiába ettem meg később a vacsimat, mégis estefelé kialakult egyfajta vágyakozás valami nasi után. Egyszerűen éhesnek éreztem magam, pedig a szervezetem megkapta korábban, ami kell neki. Ezért kell mindig időben étkezni, pl. mindig ugyanakkor reggelizni, ebédelni és vacsorázni.

Mindig mindenből tanulunk egy kicsit, amit jó ha meg is jegyzünk magunknak. A szerencsém az volt, hogy a lányom nem engedte, hogy vacsorázzak még pluszban, vagy nasizzak csak úgy a kedvemre, észrevetette velem, hogy most épp a falánksági rohamom alakult ki a helytelen étkezési ritmus miatt. Ezért hálás is vagyok neki. Nem csokit kívántam pedig, csak valami sós ropogtatnivalót, de ez így este már nem járja. Ki kell bírni, aludni kell menni, vagy olvasni kicsit, ami eltereli a figyelmemet az evésről.

Nem tudom, hogy lesz, ha nem fog már vigyázni így rám senki, visszaesek-e a régi rossz viselkedési szokásomba vagy sem. Mivel a szokások több héten keresztül alakulnak ki, így van esélyem, hogy rögzüljenek a jó viselkedési sémák, és ki tudjak majd otthon is tartani a helyes irányvonal mellett.

Tegnap voltunk először sétálni az utcán a kis újszülött baby-vel, nagyon élvezte, és minden nagyon jól jött össze, én is sétáltam egy kicsit. A mozgást is fokozatosan kell bevezetni, mert a tegnapi nagy szél azért még belőlem is kivett egy kicsit. Nem is olyan kicsit!

Szóval a helyes étrend a helyes időben, a kellő lelki ráhangolódással nagyon sokat számít. Nem is gondolnánk, hogy ezek így összefüggésben vannak, amikor csakúgy bekapunk valamit reggel munkába sietve, gyorsan, nehogy elkéssünk. Inkább keljünk húsz perccel hamarabb, hogy a reggelire tudjunk időt szánni. No, és persze a családunkra is.

Ma sok dolgom lesz, most még pihenőidőm van, szerintem nem híztam vissza, de majd meglátjuk szerdán.

A mai motiváló mondatunk a következő:

Figyelj mindig a tested jelzéseire, mert sokat tanulhatsz belőlük! :)

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása