Együtt sikerülni fog!

Indul egy újabb kör.

2022/06/22. - írta: RiaRia

cherries-g6749fd380_640.jpg

A kalóriabazis.hu-n vezetem a grafikonomat, és úgy állítottam be a célt még május 9-én, hogy július 31-ére 96 kilónak kell lennem. Ha sikerül. És ezt ma sikerült teljesíteni! Szuper! :)

Május 9-én voltam 105.5 kiló, úgyhogy 9.5 kilót sikerült azóta fogynom. Most új célt állítok be, mert ez így már nem jó. Kb. 3 hónapra érdemes célt kitűznöm, mert ha sokkal hosszabb távú célt adok meg, nem nagyon látszik a grafikonon, hogy fogyok vagy hízok. De a 3 hónap az okés! :)

Be is állítottam. Kezdő dátum a mai nap = 96 kg, a cél dátum = szeptember 30, és a cél súly = 85 kg. Tehát bő 3 hónap alatt kell 11 kg-ot lefogynom. Ez lenne a hivatalosan is ideális fogyási ritmus. Három hónap alatt 10 kiló kb.

Ez alatt az idő alatt, és ennyi súly leadásánál, már a laborértékek is jó irányba változnak. Vérnyomás normalizálódik, könnyebb lesz mozogni, és csinosabb is leszek, remélhetőleg. :)

Kitűzhettem volna 80 kg-ot is célsúlynak szeptember 30-ig, de ha már ez a mostani így bejött, maradok ennél a variációnál.

Iszom a hányingerízű vizes poromat, remélem, hogy segíteni fog. Egyszerűen nem tudok itthonról kimozdulni a betegség miatt, pedig már gyógyszereket kellene kiváltanom, és sok minden mást is kellene tennem. De egyelőre nem megy.

Szóval indul az újabb 3 hónapos fogyi, nagyon kíváncsi leszek, hogy bejön-e, mivel nyár van, könnyebb fogyni, jön a dinnyeszezon, szerintem mindenki erre pályázik velem együtt, a sok-sok dinnyére, mert remekül lehet tőle fogyni. És rengeteg víz van benne (folyadék). 

Kezdődjön egy újabb etap, induljon a nyári buli, mert annak sem utolsó egy ilyen jelentős fogyás, ha sikerül. 

Jöjjön egy új motiváló mondat:

Ha elveszítenéd a lelkesedésed, tudd, hogy sok-sok sorstársad van, aki veled együtt küzd az álomsúlyért. :) Úgyhogy csak mindent bele! :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása