Együtt sikerülni fog!

Valóban életmódot váltottam már?

2022/06/30. - írta: RiaRia

tulips-g0677d315c_640.jpg

Most is leírom, bár, egy bejegyzésben már írtam, hogy szerintem mi tartozik az életmódváltáshoz. Lássuk, szerintem hogyan is alakulhat ki egy jó életmódváltás.

Mi tartozik az életmódváltáshoz?

MINDEN !!!

"Minden, amit érzek, amit csinálok, ami történik velem és ezekre hogyan reagálok. Az ÉTREND ugyanúgy, mint a MOZGÁS, vagy a LELKI DOLGOK, az ÉRZELEMVILÁG, a STRESSZKEZELÉS, a VISELKEDÉS, a HOZZÁÁLLÁS, a PIHENÉS, az ALVÁS minősége, a NAPIREND írása, a RENDSZERESSÉG, a MOTIVÁCIÓ, a CÉLOK kitűzése, a TERVEK megvalósítása, az ÉLETMINŐSÉG, a napi TEVÉKENYSÉG, a MUNKA, a BARÁTOK kezelése, a CSALÁDI ÉLET, a SZÓRAKOZÁS, az EGÉSZSÉG, a KONDÍCIÓ, a KONTROLL, a SZEMÉLYISÉG, a jelenlegi TESTSÚLY, vagyis a MÉRLEGELÉS fontossága, gyakorisága, ÁLLAPOTFELFÉRÉS, HATÁRIDŐK, TEVÉKENYSÉG, ELFOGLALTSÁG, ÉTVÁGY, JÓLLAKOTTSÁG, NEVETÉS, VIDÁMSÁG, ÉLETÖRÖM, SZABADSÁG... stb.

... egyszóval MINDEN, amit CSINÁLOK, amiben részt veszek, ami történik velem. Erre, ezekre kell koncentrálnom.

---

Egyesével most nem tudunk végig menni a felsorolt tényezőkön, de én úgy érzem, hogy nagyon sok mindenben változtam, ami hozzátartozik az életmódváltáshoz. Jó irányba változtam, és nagyon bízom abban, hogy már bárhová sodor is az élet, megállom majd a helyem, és folytatni tudom azt, amit elkezdtem.

Azokon kívül, amiket itt egycsokorba szedtem, még számos más dolog tartozhat az életmódváltáshoz, kinek-kinek igénye szerint. Ha mindegyikre oda tudunk figyelni, ha nem is egyszerre, de szép sorban, egymás után, mikor mire van időnk, akkor már sokat tettünk önmagunkért. Aki valóban életmódot szeretne váltani, bizony, nem ússza meg, hogy ne törődjön az alap dolgokkal. Figyelj mindig önmagadra, és tartsd szem előtt a fontos dolgokat.

A mai motiváló mondatunk a következő:

Ne félj a változástól, az mindig valami újat tartogat a számodra! :)

ui.: - Így, 95 kilósan nem akarom befolyásolni azt, hogyan is válts életmódot. Mindenki önmaga dönti el, hogyan is éli az életét. Én is makacs természetű voltam, nem használt sokáig a szép szó. Hiába mondta bárki is, hogy fogynom kell, én csak ettem és ettem... De aztán hál' Isten észbekaptam, és rájöttem, ha én nem teszek valamit, nem fog változni semmi, sőt, csak még rosszabb lesz. Amit írok, mindig önmagam ösztönzése is, hogyha visszaolvasom majd, lássam, fejlődtem-e valamit, vagy sem. Legyél mindig kicsit elnéző önmagadhoz, ne ostorozd magad, ha valami nem sikerül. Ha vársz egy kicsit, és türelmes tudsz lenni, más szemmel nézed majd a történteket. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása