Együtt sikerülni fog!

Későn ébredtem!

2022/07/14. - írta: RiaRia

daisy-g2abd7fb14_640.jpg

Húú, jól bealudtam! Már negyed nyolc van, és csak most tértem észhez. Persze nem csodálkozom rajta, mert egy jó nagyot kirándultunk, jó fél óra oda, és jó fél óra vissza (vagy még több).

93 kiló vagyok, nem fogytam tovább, megtört az átok, nem rohanok vészesen a vesztembe. Híztam fél kilót, ez is régen történt már, és még hízásnak ennyire nem örültem, mint most. De jól be is laktunk, mert útközben vettünk kaját, de megint olyan adagokat kaptunk, hogy többszörre elég lesz, lehetetlenség lett volna mindent egyszerre megenni. Gyrost ettünk sokféle jósággal megpakolva, volt mindenféle finomság a dobozban.

A kalóriabázis szerint most kéne 93.69 kilónak lennem, úgyhogy még így is bőven alatta vagyok a 93 kilómmal. Megint felfüggesztettem a tornát, mert amíg haza nem kerülök, addig nincs alkalmam edzeni, de a gyalogtúrák is jók nagyon. Eddig ezen a héten mindennap mentünk gyalogolni, mert vizsgálatokra vittük a pici babát, és nem volt közel a hely, ahová mennünk kellett.

Nem szabad ilyen sokáig aludni, pedig tegnap este 7-8 óra körül már kidőltem, hamarabb is vettem be az orvosságaimat, és el is aludtam rendesen. De nem baj, kellenek ilyen napok, hogy jó nagyokat sétálunk. 

Vettem egy noteszt is, ebben fogom majd vezetni az edzéseimet, mikor mennyit sikerül tornázni, sétálni, gyalogolni. És hozzáírom az élményeimet is, jó lesz majd visszaolvasni mivel küzdöttem meg egykor (milyen sok zsírsejttel!). Különben mániám a jegyzetfüzet, notesz vásárlása, nagyon hasznos dolgokat lehet beleírni, amit később kamatoztatni tudok a javamra. Ha rendszeresen vezetem, meglátom hogyan vagyok képes haladni, fejlődni.

Úgyhogy most be kell hogy fejezzem az írást, mert nyolckor mindenképpen felébred a család, és kezdődik a nap. 

A mai motiváló mondatunk a következő:

Mindig légy résen, ha fogyózol. Nem szabad túlságosan komolyan venni, belelovalni magad a diétázásba. Engedd szabadjára a gondolataidat, és a legmegfelelőbb gondolatod mindig ott lesz kéznél nálad, meglátod! :)

ui.: - Már többször ébredeztem ma, de képtelen voltam kinyitni a szemem. Éreztem, hogy már sok az idő, csak a testem még nem volt felkészülve a mai ébredéshez. De pihenten ébredtem végül, jókedvvel, és vidáman vágok neki az előttem álló napnak. Mindig addig aludj, hogy jól kipihend magad! Nem szabad erőltetni semmit. Ha a tested kész, önmagadtól tudsz felébredni, nem kell időzítőt beállítani, nem kell nyomkodni a szundi gombot állandóan. Legyen szép napod, töltsd kellemesen az idődet! (még ha dolgoznod kell, akkor is). 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása