Együtt sikerülni fog!

Mi az, ami kiváltja, hogy rossz ételeket eszem?

2022/07/19. - írta: RiaRia

coffee-gde872f894_640.jpg

Még régebben összeírtam magamnak, mik lehetnek a kiváltó okok, amik arra "buzdítanak", hogy rossz, egészségtelen ételeket egyek. Ezt most beillesztettem, én is csodálkozom, hogy mennyire átformálódtam azóta. Olvasd csak! 

Mi az, ami kiváltja, hogy rossz ételeket eszem?

--------------------------------------------

*egyszer csak rágondolok a csokira, és akkor már nincs megállás 

*unalom 

*túl sok internet 

*csábító érzelmek (pl. jókedv, nyugalom, nemtörődömség, lemondás, feszültség, félelem, hevesség) 

*izgatott leszek, mert már régen nem ettem csokit, pl. 

*tudom, hogy van itthon csokoládé, sok 

*most már "MINDEN MINDEGY" alapon 

*"MAJD HOLNAPTÓL…" már nem eszem több csokit alapon 

*lehet, hogy megígérem, hogy több zöldségfélét eszek ezután, kompenzálásképpen 

*"ENNYI MÉG NEM ÁRTHAT…" alapon 

*nem veszem figyelembe a kockázati tényezőket (cukorbetegség, metabolikus szindróma, stb.) 

*elfelejtem, hogy a megelőzés mindig a szemem előtt kell, hogy lebegjen 

*túl sok rossz étel van megfőzve itthon 

*nincs megfőzve egészséges étel itthon 

*megszokás 

*ezt ettem eddig, és nem tudok váltani 

*túl sok ücsörgés, nem megyek gyalogolni, nem tornázom, nem csinálom a dolgom 

*túl jó kedvem van, túl vagyok "spanolva", izgatottság, vagy túl rossz a kedvem, jutalomként eszek 

*azért, mert BETEG VAGYOK !!! 

*nem tudok uralkodni az érzelmeimen 

*hagyom, hogy elragadjon a hév 

*feszült leszek, ingerült leszek, ha nem ehetek sokáig csokit 

*nem mozgok, egész nap ülök a gép előtt 

*nem tudom elkezdeni az életmódváltást 

*mindig visszaesek a régi rossz életvitelbe 

*túl sok magyaros ételt eszem 

*nem eszek salátát, zöldféléket, gyümölcsöt 

*nem tudok kitartani 

*akarom a változást, mégsem megy, ezért elkedvetlenedem 

*nincs pénzem egészséges ételekre 

*nem tudok egészséges ételeket főzni magamnak 

*nincsen összeállítva étrendminta egészséges ételekből 

*nem számolom a kalóriákat 

*folyton mérem a testsúlyomat 

*bekattantam 

*nagyon egysíkú, monoton étrenden élek, nincs meg a változatosság 

*hiányosan eszek, vitaminhiányosan, nincs értéke az ételnek 

*nem becsülöm meg azt az ételt, ami jó lenne a szervezetemnek 

*nem olvasok ki egyetlenegy fogyis könyvet sem 

*rossz időgazdálkodásom van 

*nincsen napirendem, ami jó lenne nekem, nem tartom be 

*az időmet nagyon-nagyon rosszul osztom be 

*nem vagyok friss levegőn 

*azt hiszem magamról, hogy túl öreg vagyok már mindenhez, különösen a sporthoz, a gyalogláshoz 

*túl kövér vagyok, nehéz mozognom 

*ígérgetek, ígérgetek mindig, de nem tartom be, azonnal megszegem az ígéreteket 

*nincs semmilyen akaraterőm, nincs kitartásom 

*mindig CSAPDÁBA ESEK !!! Ugyanabba a csapdába. 

*hagyom magam elcsábulni 

*meg sem próbálok máshogy élni, máshogy gondolkodni, azt hiszem, hogy képtelen vagyok rá. 

*kifogásokat keresek, hogy ehessek 

*muszáj ennem, mert ideges, ingerült kezdek lenni 

*éhség, túl sokáig nem eszem semmit, és azután jön a falásroham 

*kevés folyadékot iszom 

*nem tudom elterelni a figyelmemet 

*nem találok hirtelen más kaját, ami ízlik 

*kell valami nyalánkság, nem tudok lemondani róla 

*ha nem eszem meg, kialakul a sóvárgás iránta, amit nem tudok leküzdeni 

*nem tudom helyettesíteni semmivel, nincs más ami tudná pótolni 

*egyszerre meg tudok enni 30 dkg csokoládét, a végén már nem érzem az ízét sem, mégis eszem 

*nem törődöm a kockázatokkal 

*konkrétan az akaratgyengeség az, ami kiváltja 

*************************************** 

ui.: no comment!

komment
süti beállítások módosítása