Együtt sikerülni fog!

Vannak terveim... :)

2022/09/10. - írta: RiaRia

tea-g3b2bbe96f_640.jpg

Vannak terveim a közeljövőt illetően, de a mai nap mindenképpen jó volt arra, hogy észhez térjek végre. Noteszekkel vettem körül magam, ide fogok jegyzetelni minden fontos dolgot. 

A mintaétrendeknek azért hasznát fogom venni, és a diétás könyvekben szereplő recepteknek is, mert rá kell ébrednem, ha ezentúl is ugyanúgy fogok főzni magamra, mint eddig, akkor soha az életben nem fogok lefogyni. Ha fogyásról van szó, mindenkiből előtör a türelmetlenség. Hiába minden okos szó és gondolat, miszerint ahogy dekánként híztunk meg, ugyanúgy dekánként is fogunk lefogyni, nem használ a jó szó, mert azonnali eredményeket szeretnénk látni. 

Egy célt tűztem ki magamnak most, ezt írtam az előző bejegyzésben, májusra 85 kilóra le kéne fogynom. 97 kilóról indulok tehát. Kiírtam a grafikonból jegyzetfüzetbe, hogy 30 dekákat fogyva hetente hány kilósnak is kellene lennem, ha szépen tudnék fogyni. Ránézésre ugye betartható és az is, csak mindig jönnek "zavaró" tényezők, amik felborítják a menetrendet. Hetente van tehát ellenőrzés, és hetente kell számon kérnem magamtól, hogy mit teljesítettem. Most a heti értékelőnek több időt adok, mindig átgondolva, min is kéne még változtatnom a következő hétre. Hogy mi fog motiválni, hogy be tudjam tartani akár ha az étrendet, akár ha a sportot nézzük? Az, hogy jövő május környékén szintén utazom majd, és nem szeretnék már kövér testben tartózkodni akkor. Még a 85 kiló is túl sok, de többet nem mertem bevállalni. 30 dekát nehogy ne lehessen már teljesíteni egy hét alatt, ha odatesszük magunkat !!! Ez a fő irányelv, a határidő. 

Mellékesen még lehet gyalogolni pluszban, bicajozni, már jó a szobabicajom is, azt is beüzemelem. A második haditerv természetesen a mozgás, mert ez minden szempontból hasznos. Ez napi szinten való folyamatos mozgást jelent, állandóan mozgásban kell lennem, nem szabad ücsörögni, mindig kell valamit csinálni. Ez nem feltétlenül mindennapos edzés, csak olyan szintre kell emelnem a mozgást magát, hogy ne legyen alkalmam sem leülni, vagy pihengélni. Nem gondolok túl megerőltető dolgokra, a lényeg, hogy mindig csináljak valamit. Ez a folyamatos mozgás jó hatással lesz a gondolataimra is, az agysejtek értik a dolgukat, akkor fejlődnek, ha megdolgoztatjuk őket is. És a mozgás megdolgoztatja az agysejteket, ez tény. Jobb gondolkodással pedig számos új ötlettel fogok még előrukkolni, olyan ötletekkel, amik abban segítenek, hogy ne vándoroljon vissza egyetlenegy zsírsejt sem.

Még az étkezés és a lélekápolás van hátra, mert ezek nélkül nem fogyiterv a fogyiterv. Van már célom, határidőm, jó okom a mozgásra, de még meg kell reformálni az étkezésemet. és A lélekápolás sem maradhat ki. Én mindig imádtam a meditációt gyakorolni, és úgy tudom, ez nagyban segít ellazulni. Most ezt is új alapokra helyezem, és napi 8-10 perc meditációval igyekszem segíteni a fogyás ütemén. Most már csak az étkezés az, ami hátravan. Lássuk mit tehetek!

A nagy helyzet az ugye, hogy lényegében magyaros ételeket eszünk, így olyan kísértésnek vagyok kitéve, aminek nehéz ellenállni. Van egy cukorbeteg diétáskönyvem, ahol átalakítják a magyaros ételeket lájtosabbá, finomabbá. Ezt fogom elsajátítani, mert így megmarad a szokásos ízvilág, csak kis változtatások lesznek rajta. Nem sokban tér el az igazitól a módosított változat sem, csak még nem vagyok hozzászokva. Még talán sütit is lehet így enni. Ezeknél több változtatást nem éri meg beütemezni, de ennyi meg kell ahhoz, hogy meg legyen minden reformálva egy kicsit. Nem tudok divatdiétákat követni, mert már a harmadik napon feladom. Ezért nehezebb helyzetben vagyok, és nekem kell kitalálni, hogyan tovább, mikor mit csináljak. De érzem, ha oda tudok figyelni magamra, májusban már megint egy tízessel kevesebb leszek. :)

Hallgass meg egy dalt, és tervezz te is! :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása