Együtt sikerülni fog!

Komoly munkába kezdtem.

2023/12/21. - írta: RiaRia

sparklers-3906600_640.jpg

Már írtam róla előzőleg, hogy nagyon durván megemelte a súlyomat egy bizonyos gyógyszer, ami rettentő nagy étvágyat csinál, amit pokoli nehéz kezelni. Ez a gyógyszer a Milgamma neuro, és csak azért írom meg a nevét, mert tényleg nagyon brutál módon nem lehet kivédeni a falánkságot magát. Ráadásul nem is hozta meg a kívánt eredményt, amit vártam tőle. 

Azért, hogy segítsek magamon, abbahagytam ennek a gyógyszernek a szedését, mert csúnyán száz kiló felé emelte a súlyomat, konkrétan megírom, hogy most vagyok 106 kiló, de ennél több is voltam. Jó fél évig szedtem a Milgammát, és ez rányomta a bélyegét a sorsomra. Akárki akármit mond, én is tapasztalatból tudom mondani, amit leírok erről. Csak a sóvárgás van egyfolytában az ételek iránt, mindegy mi, minden jöhet, nincs kivétel, csak az éhség biztos, a jóllakás az ki van zárva. Figyelmeztettek is erre, mégis belefutottam a csapdába, egyszerűen nem lehet ellenállni az ételeknek, mert mindig csak enni akartam és ettem is, ez volt a szörnyű benne. De tegyük most félre ezt a gyógyszert, mert már nem szedem, van utóhatása is, amit nem könnyű szintén kezelni, de tegyük csak félre, mert másról szól ez a bejegyzés, nem a falánkságomról.

Az igaz, hogy épp ez miatt kezdtem komoly munkába, és elhatároztam, hogy elkezdek fogyózni, de úgy igazán, amikor is csakis egészséges ételeket engedek a magam közelébe. 106 kilóról indulok most, a terv, a legközelebbi terv az, hogy március közepére 90 kilós legyek, kb. Ezt gyakorlatilag úgy tudom kivitelezni, hogy havonta 5 kilót kell lefogynom, hogy elérjem ezt a kitűzött súlyt. És el fogom érni, mert elszántam magam, már csak azért is, hogy bebizonyítsam magamnak, hogy képes vagyok rá. Nem másért csinálom most, csupáncsak önmagamért, azért, mert kitűztem egy dátumot magamnak, aminek meg akarok felelni. Van egy másik terv is, az, hogy április végére a 86 kilót érjem el. Ebben a hónapban van a szülinapom, úgyhogy ez elég motiváló erő nekem most. Jövőre leszek 65 éves, és ezt ezzel szeretném megünnepelni, ezzel szeretném kifejezni magam felé, hogy tudok én jó dolgokat is csinálni, amikor elhatározok valamit. 

Hogy hogy fog menni? Simán! Havonta 5 kilót fogok fogyni, lehet, nem mindig pont ennyit, de átlagban ki fog jönni ez a szám. És mikor is kezdek bele? Most! Még akkor is, amikor minden ember a legnagyobb hülyeségnek tart mindenféle fogyókúrát, hiszen jönnek az ünnepek, jön a karácsony, nem fog ez menni. De fog menni! Mert én úgy szeretném és ezért mindent meg is fogok tenni. Mit fogok csinálni? Már írtam, hogy csakis egészséges ételeket fogok enni, és nagy mértékben csökkentem az adagok méretét. Hogy fogom bírni? Jól! :) Nagyon jól! Épp azért, mert látom a fényt az alagút végén, látom és érzem, hogy képes vagyok ezt megvalósítani. Lesznek-e akadályok? Természetesen! Mindjárt itt van az első nap, a mai nap, amikor is ennék még, mert már úgy megszoktam, hogy bármikor eszek, amikor csak rám jön az ehetnék, de most ezt kihagyom, nem érdekel, csak az érdekel, hogy március mikor lesz, április mikor lesz és már tudom, hogyan is fogok akkor kinézni. Ez színtiszta vizualizáció, el tudom képzelni, hogy 20 kilóval kevesebb súllyal milyen csinos is leszek a mostani énképemhez képest. Tehát, 20 kiló mínusz az igazi terv április végéig! :) 

Mindig dugába dőlt minden fogyókúrám, és minden kezdeményezésem az életmódváltásomhoz. Miért pont ez sikerülne? Csak azért, mert megvan bennem most mindaz, ami eddig hiányzott. Érzem és tudom, hogy sikerülni fog, mert meg akarok felelni önmagam elvárásainak. Mit teszek, ha megakadok? Folytatom úgy ahogy addig csináltam és nem törődöm azzal, hogy jelen pillanatban épp mennyi is a súlyom, a lényeg, hogy tudom, hogy április végére 86 kilós leszek. Aki bújt bújt, aki nem nem, én ezt elhatároztam, sőt, eldöntöttem, hogy ez így lesz, és ez még akkor is meg fog valósulni, ha most épp senki sem fogadna rám, erre a tervemre. Négy és fél hónapom van tehát 20 kiló leadására körülbelül. Mindig vannak és lesznek kihívások az életünkben, a fogyókúránkban, úgyhogy mindig csakis a jelen pillanat a biztos, és erre kell alapozni, erre kell mindent feltenni egyszerre. Tehát mindent egy lapra teszek fel, 19-re lapot húzok, és én leszek a győztes, ebben száz százalékig biztos vagyok. Áprilisig biztosan nem fogsz itt ezen a fogyiblogomon panaszáradatot olvasni, inkább fogsz optimista és biztató írásokat olvasni. Csak kövesd jól figyelemmel ezt a fogyiblogot ezután, mert amit itt jó négy hónap alatt fogsz megtapasztalni, az nem kispályás dolog lesz, egykapura játszok, és nem fogok öngólt lőni, majd meg fogod látni. Gyere, tarts velem, ha van kedved hozzá, mert áprilisban nem hagyjuk majd abba az egész fogyókúrásdit, lehet, kicsit pihenünk, de csak azért, hogy aztán új lendülettel menjünk tovább az utunkon. És ez nem 5 perc elgondolása az én részemről, hanem egy totális váltás az életemben, mert így szeretném. Ugyanígy szoktam le anno a cigiről és később a kávéról is. Igaz, most tejeskávét iszom, de nem okoz olyan feszültséget, mint amit korábban a 6-7 erős fekete üres kávé okozott. Állítom, hogy csakis így lehet gyorsan és jól fantasztikus dolgokat megvalósítani. Ha akkor azt meg tudtam csinálni, most ugyanúgy fog menni ez a fogyókúránál is. Mert már van tapasztalatom, hogyan is kell hozzáállni egy-egy ilyen nagyszabású tervhez. Szóval indulunk! Gyere és nézd majd meg, hogy mi is fog történni most jó négy hónap alatt! :)

Hogy kedvet hozzak neked is a starthoz, küldök egy jó kis dalt, hallgasd szívesen. És nem ér teleenni magadat az ünnepekkor! :)

ui.: a nagy elfoglaltságomra tekintettel, lehet, hogy csak jövőre írok új bejegyzést, ez nem csak tőlem függ most, de mindent leírok később, nem maradsz le semmiről. :) Ha így lenne, akkor ünnepelj jól te is és Boldog Karácsonyt! és B. Ú. É. K. !!! :) - Igyekszem minél hamarabb jönni hozzád, addig is haladj a saját tempódban! :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása