Együtt sikerülni fog!

Innen indulok = 96,3 kg (terv = havonta mínusz 2 kg)

2016/05/28. - írta: RiaRia

start-1063441_640.jpgCsak nem bírtam ki, és megmértem magam. Legalább így a startnál tudni szerettem volna, hogy honnan indulok. Egészen jól bejön ez a program, amit elkezdtem. Elindult lefelé a mérleg mutatója, most vagyok 96.3 kg. :))) Nagy célom, hogy már 95 kiló alatt legyek, ez már nagyon régen a tervem, de nem tud összejönni. Amióta tartom az irányelveket: - nem eszek csak 4x, reggeli, ebéd, és vacsora, + még egy ráadás étkezés este, nincsenek falásrohamaim. Még nem is mozgok rendszeresen, ezt még nagyon be kell ütemezni.

Egy lyukkal beljebb tudom az övet kapcsolni magamon, ezért is mértem le magam, de érzem is, hogy fogytam. Nem sok, de már legalább lefelé ível a görbém. Önmagammal békéltem meg, ennek is köszönhető a változás. Nem az érdekel már, hogy mennyi a súlyom, hanem, hogy be tudjam tartani az előírt étkezést. Az étrend nagyon egyszerű, de ez nem jelenti azt, hogy könnyű is. Le kell mondanom a cukorról, a lisztről, és a zsíros ételekről. Az elvonási tünetek azért mindjárt jelentkeztek, mert a csokihiány, és a sok szénhidrát, amit eddig ettem, az nem múlik csak úgy el egyszerre. Kicsit érzem is, hogy vannak elvonási tünetek, de eddig sikerült elterelni a figyelmemet másfelé. Mindig azt mondom magamnak, hogy - ez az utolsó esélyem az élettől arra, hogy lefogyjak. Az egészségem a tét. - Azóta találtam még egy jó könyvet itthon, ami most is segít, de valójában akkor lesz igazán nagy haszna, ha már lefogytam. Ugyanis ez a könyv arról szól, hogyan tartsuk meg a súlyunkat. Mindegy, hogy öt, vagy harminc kilót fogytunk, a lényeg, hogy hosszú távon tudjuk is tartani a súlyunkat. (Stacey Halprin - Győzelem a kilók felett című könyvéről van szó). Ő 150 kilót fogyott, és a tanácsaival segít, hogy meg tudjuk tartani azt a súlyt, amit szeretnénk.

Startoljál velem együtt, kezdd el a diétás programodat, és ha kitartó vagy meglesz az eredménye. :) Több éven keresztül kerestem, több évbe tellett, míg idáig eljutottam. Inkább híztam, mint fogytam. De remélem ez a két könyv, és a többi is, amit neked ajánlottam, mind segíteni fog a fogyásban. A legeslegnagyobb álmom persze a 60-62 kg, de ha már elérem a 70 kilót, nagyon örülni fogok. Tartsuk meg ami elő van írva a diétánkban, és soha ne adjuk föl. Én középkorú vagyok, nem akarok már 60 évesen azzal törődni, hogy fogyókúrázom. Épp elég lesz tartani tudni a súlyomat, ha sikerül elérni a célom. Mozgás nélkül nem lehet fogyni hosszú távon, ezért erre kell most jobban figyelnem. Tarts velem, fogyjunk együtt! :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása