Együtt sikerülni fog!

Szívünk egészsége.

2017/01/07. - írta: RiaRia

heart-1357923_640.pngEgy cikket szeretnék megosztani veled, olvasd el, sokat lehet tanulni belőle, és érdemes betartani a tanácsokat. Én most tartom a 97.5 kilós súlyomat, bár voltam közben 97 alatt is. A cikk főleg a cukorbegséggel kapcsolatos, de mint tudni lehet, a cukorbeteg étrend egyenlő az egészséges étrenddel, így mindenki számára hasznos információk vannak a cikkben.

A Szénhidrát kisokos megmutatja a helyes élelmiszereket, de az oldalon több hasznos olvasnivaló is van. Többek között javasolja, hogy váltsunk életmódot, gyógyuljunk meg és óvjuk az egészségünket. Van a végén egy kalóriszegény mintaétrend is, ami segít kialakítani, hogy mit, mikor és mennyit együnk.

A 100 kilós súlyomhoz képest örülök, hogy ezt a 97-es kilót tudom tartani most, de még ennél is több kell, hogy fogyni tudjak. Bár most cudar hideg van odakint, de a következő szertartásom, amit be szeretnék illeszteni az életembe, az a mindennapos gyaloglás. Nem áll sokból, fél órát igazán rá lehet szánni a napi ritmusból, és így sokat tehetek az egészségemért. A www.szeretemazeletem.hu oldal a szívünkre is vigyáz, sok szeretettel ajánlom a figyelmedbe, mint megelőzés céljából is. Én azért örültem, hogy rátaláltam erre az oldalra, mert elég gyenge a szívem, és segítséget kerestem a gyógyuláshoz.

Régen kezdtem írni a blogot ahhoz képest, hogy még mindig küszködöm a fogyókúrával. Ha józanul gondolkodnék és lett volna elég türelmem, már régen túllennék az egész fogyás-hízás körforgásán. Most már kicsit okosabb is vagyok, tudom, hogy a kezdeti lelkesedés mindig alábbhagy egy idő után, és épp akkor kell a legjobban figyelni a diétára, mikor holtponton vagyok.

Találtam itthon egy elég jó kis könyvecskét a salátákról, zöldségből és gyümölcsökből készülnek a saláták, egyszerű és könnyen kivitelezhető receptek vannak benne. Az esti étkezést ugye már számtalanszor ígértem, hogy kiváltom a salátával, most újra megpróbálom. Mindig idénybeli zöldségfélékből és gyümölcsökből válogassunk, ez így olcsóbb is, és a választék is nagyobb.

Vigyázz magadra, és gondold át, mikor mit érdemes enni ahhoz, hogy olvadjanak a kilók rólunk.

 

 

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása