Együtt sikerülni fog!

Étkezési napló bevezetése.

2017/02/07. - írta: RiaRia

journal-1414116_640.jpg

100 kiló vagyok sajnos. :((( Eljutottam addig, hogy valódi táplálkozási naplót fogok vezetni. Írtam eddig is, hogy mi az, ami az étrendembe belefér, de a külön nasikat csak fejben jegyeztem meg, és megállapítottam minden este, hogy a következő naptól jobban figyelni kell a kajára, mert megint túlettem magam. Most egy valódi táplálkozási naplót fogok vezetni, ami abból áll majd, hogy először csak le kell írnom minden elfogyasztott ételt minden nap. De azt a legnagyobb őszinteséggel kell írnom, különben semmit nem ér az egész. A mai nap azért marad ki, mert már túlettem magam, és ma már nincs több evészet.

A második lépés az lesz, hogy este, amikor már aludni megyek, még előtte kiszámolom, hogy kb. mennyi kalóriát fogyasztottam aznap. Ezt kötelezően meg kell csinálnom, mert csak így tudom meg igazán, hogy hány kalóriával eszek többet egy nap, mint kellene. Ha tudok, okulok mindjárt az első hibákból, és másnap már kijavítom amire képes vagyok, de ez a naplóírás rendszer kell, hogy legyen. Az sem mindegy, hogy szénhidrátból, fehérjéből és zsírokból is mennyit eszünk, ez is tévútra vihet, ha nem tartom meg az arányokat.

A harmadik lépésem az, amit már korábban írtam, hogy minden héten (vagy minden második héten) bevezetek egy új szokást. 30 db. új szokásom van jelenleg, amit rutinossá kell varázsolnom, be kell építeni a napjaim közé. Plusz még a negyedik lépés, hogy a napirendet be kell tartanom. Ez lehet, hogy soknak tűnik, de nem lesz olyan vészes, mint elsőre látszik. A kalóriát mindig este begépelem a kalóriabázis.hu oldalra, és ott látni fogom, hogyan is haladok majd.

Egy hétre írok mindig napirendet, és hetente váltakozik majd amit szertartásnak be kell vezetnem.

1.) - Erre a hétre a bevezetendő szertartásom: - 18 óra után nem lehet többet enni.

Hétfőnként fog változni egy-egy szertartás, de amit már beépítettem az életembe, az megmarad természetesen. 30 hét múlva (kb. 8 hónapon belül) már azért jelentős változásokra is képes lehetek. Csak óvatosan, szép lassan, de komolyan kell alkalmaznom ezt a módszert. Pluszban azért itt van még a torna is, de ez úgyis be lesz építve a hetekbe. Nem mindegyik szertartás kapcsolódik pont a fogyáshoz, inkább az életmódváltáshoz, mert ez a cél. Egyszerű dolgokról van szó, mint pl. kertészkedni, vagy testápolás, öltözködés, de lesz majd olyan is, mikor mondókát kell tanulnom, vagy olvasni kell többet. A lényeg, hogy olyan irányba változzon az életem, amit tudok követni, és amit kell is követnem.

Nagyon kíváncsi vagyok magamra, mennyire fog működni ez az igazán nem túl bonyolult módszer. Én igyekszem beleadni mindazt, ami bennem van. Gyere, kezdjünk is bele, mert ahogy nézem az órát, bizony elmúlt este 6 óra, így ma már nem ehetek többet. Gyógyteát, citromos vizet még lehet inni. Startoljunk rá, mert mindjárt itt a nyár! :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása