Együtt sikerülni fog!

Kitartok, amíg csak kell.

2017/03/13. - írta: RiaRia

crocus-2107024_640.jpg

98.9 kilóra ébredtem ma reggel, ami részben azért volt, mert abbamaradtak a gyaloglások. Készültem az orvosi kontrollra, de ennek ellenére találhattam volna időt a mozgásra. Hatalmas ereje van ha tudunk időt szánni edzésre, és százszorosan megtérül. Ami viszont örvendetes, hogy amióta az előző bejegyzést írtam, tényleg nem eszem semmi cukrot vagy cukortartalmú ételt. Ennek köszönhető, hogy nem híztam olyan sokat vissza. Még a nőnapi csokimat is elajándékoztam, mert tényleg komolyan gondolom, amit írtam, és engem nagyon mélyen érintett a film, amit láttam az előző bejegyzésnél.

Bizony, ebből az is következett, hogyha cukrot nem is ettem, valamivel ugye próbáltam pótolni, és ez legtöbbször a szénhidrátok csapdájához vezetett. Enni ugye kell, mert nem lesz energiánk. És szénhidrátot is kell enni, mert szintén nem lesz akkor energiánk. De azért van a kalóriatáblázat, vagy a kalóriabázis.hu, hogy kisegítsen ebből a problémából. Így egy kicsit ismét elkezdtem számolni a kalóriákat. Valamihez tartanom kell magam.

Telik az idő augusztusig, és jó lenne ha sikerülne a tervem. Van még időm, 5 hónap, ezalatt sok mindenre képes lehetek. Már 3 kiló csúszásban vagyok, amit talán még be lehet hozni ha rástartolok. Ki lehet találni, hogy a másik baj abból származik, hogy még van falásrohamom. Bármiből tudok sokat enni. Ez nagy kár, és nem túl szerencsés. Erről kell leszoknom, de amikor hirtelen próbáltam a leszokást, az mindig a visszájára sült el. Időt kell hagynom magamnak. Türelmesnek kell lennem, mert szerintem a falásroham is egy betegség, amit nem tudok legyőzni.

Ma épp annyit ettem eddig, amennyit előír a mérce, de ezután szokott jönni a neheze. Mindig van, ami elcsábít. Ma kitartok, és figyelem a reakciókat, hogyan reagálok a kaja nélküli estére. Lehet, hogy egy már rég kialakult rossz szokást (rágási kényszer) kell legyőznöm. Valamit muszáj mindig ennem. Ezt a gondolatot fel kell váltani bármilyen más okos és hasznos cselekedetre. És nemcsak ma, hanem minden este meg kell küzdenem magammal. De megéri a harc, mert önmagamért csinálom.

Hallgass meg egy dalt, és tarts ki! Tavasszal sok kilótól meg tudunk még szabadulni. Gyerünk! Hajrá! :) 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása