Együtt sikerülni fog!

Az ember mindig változik.

2018/02/05. - írta: RiaRia

tangerines-3114765_640.jpg

Az ember mindig változik. És ez egy belülről jövő folyamat. Elkezdtem böngészni a neten életmód-programok után, el is mentettem egy-két oldalt magamnak, és mivel ráértem most este, hagytam magam, hogy vigyen a belső érzésem, és ott kössek ki, ahol a jó sorsom szeretné. És nem csodálkozom rajta, de biztosan már érik bennem a húsnélküli táplálkozás szeretete, mert mindennap ilyen témájú oldalakkal végződik a napom. Már írtam is, hogy kicsit vegetáriánus módon fogok étkezni, de most bátrabban mondhatom, hogy kezd ez a vegetáriánus életmód megfogalmazódni bennem, és egyre inkább érzem, hogy nem tudok mit enni.

És ez arra vonatkozik, hogy már nem ízlik úgy a húsevés, mint régebben, még akkor sem, ha nagyon jól van elkészítve, fűszerezve. Nagyon úgy néz ki a dolog, hogy ha nem is leszek vegán, mert azt ugye egyszerre eldönteni csak egy nagyon erős elhatározással lehet, de a vegetáriánus étkezést kutatni fogom, hogyan lehet jól gyakorolni, nemcsak úgy kutyafuttában nem eszek húst és kész. Valahogyan nem igényli már a szervezetem az állati eredetű termékeket, nagyon nagy igényem van a zöldségfélékre, még akkor is, vagy épp azért, mert eddig alig ettem belőle.

Kicsiben kezdem, és úgy is szeretném folytatni, hagyom, hogy kialakuljon amit a szervezetem kíván. Nagyon sokféle oldal van, ahol lehet böngészni, én nem is szeretnék senkit sem befolyásolni az én világommal, mindenki megtalálja a kedvére valót, ha keresi a lehetőségeket. Ez, ahogy az elején is írtam, belülről jön nekem, változom, és most hagyom, hogy az étvágyam vezessen, és kialakulhasson az étrendem. Van sok vegetárius könyvem itthon is, mégis eddig csak kívülről éreztem, hogy meg kell vennem ezeket a könyveket, de ma már világossá vált, hogy átalakulok belülről is, és jóérzéssel tölt el, hogy lesz mit ennem, mert az étvágyam úgy alakítja az étrendemet, ahogy az az én számomra tökéletes lesz.

Kísérletezni kell, ha nem vagyunk biztosak önmagunkban. Hagyni kell, hogy a belső vezetőnk irányítson, és engedni kell az érzékeinknek és az érzelmeinknek is. Nem tudom még, hogy a szervezetem hogyan reagál arra, hogy holnaptól már nem eszem több húst, de bízom a legjobbakban, mert láttam olyan videókat, amik meggyőztek arról, hogy nekem is ki kellene próbálni ezt a fajta életmódot. Hogy hogyan kezdek neki? Először is minden este összeírom, hogy milyen alapanyagok találhatók itthon a vegetáriánus étkezéshez, ezeket előkészítem magamnak, és csak ilyen alapanyagokból hozhatok össze ennivalót, ételt az asztalomra. Most ismerkedek én is jobban a lényeggel, azzal, hogy hogyan is kell elkerülni a hiányosságokat, amikről hallani, ha valaki áttér egy vegetáriánus étkezésre.  

Az élet szép, és szebbé tehetjük, ha úgy étkezünk, ahogy a szívünk diktálja. Mindig bízzunk az ösztöneinkben. Megmutatják, hogy mi a jó nekünk, jó, ha hallgatunk a megérzéseinkre. Előbb vagy utóbb kialakul az egyéni stílusunk, az egyéni életritmusunk.

 

komment
süti beállítások módosítása