Együtt sikerülni fog!

Tíz nap - 3 kiló mínusz. :)

2018/07/31. - írta: RiaRia

basil-3532424_640.jpg

96 kiló vagyok, most lement rólam egy-két kiló, és ennek nagyon örülök. Több a mozgás az életemben, kevesebb a rossz minőségű étel, több a pihentető alvás, és kiegyensúlyozottabb lettem. Sok mindent átgondoltam, és lám, tudok fogyni, ha egy kicsit összeszedem magam. :)

Amikor csak tudok, gyalogolok. Amikor csak tudok, szobabicajozom. Amikor csak tudok, figyelek arra, mit is eszem meg. És! Jól kialszom magam. Ez az utóbbi, a sok alvás is besegít, hogy tudjak fogyni. Ilyenkor szoktam megtorpanni, 96-97 kiló közelében. Most már farmerpróbát is tartottam, és őszre, mikor esetleg szükség lesz a farmerra, addigra épp be tudom majd gombolni a derekát. Ez egy nagy kihívás volt nekem, mert rendeltem a farmert, és kisebb méretet küldtek, mint az akkori méretem volt, de úgy gondoltam, belefogyok, nem küldtem vissza. És mostmár rám jön, és már csak a gomboláson múlik minden. :)))

Három kilót fogytam tíz nap alatt, ennyit ezután biztosan nem fogok, és nincs is tervbe véve. Eddig sem volt, mert én a lassú fogyás híve vagyok, de így sikerült, amit azért köszönök magamnak és a kitartásomnak. Ha olvasod a blogot, látod, hogy én nagyon nehezen indultam be, nehezen mennek le rólam a kilók. Ebben az egyik gyógyszer is ludas, amit szedek, ezért ezzel külön fel kell vennem a versenyt. De most, hogy látom, hogy tudok fogyni, nem adom fel, és küzdök tovább. Már a tükörben is látványos ez a pár kiló leadása, lement a pocakomból, és egyes pólók már lezserebbek, nem feszülnek rajtam.

Sajnos a fogyiprogramot, amibe beneveztem le kellett mondanom, magánjellegű okok miatt, így magamtól fogyogatok. Amit tervezek, az az, hogy egy év alatt fogyjak kb. 10 kilót. Ezt úgy tervezem, hogy havonta 80 dkg-ot fogyok, vagyis hetente 20 dekát. Ez nem lehet olyan megerőltető hosszú távon, ezért a 10 kilót már most borítékolni lehetne, ha minden a legnagyobb rendben menne. Visszatérek a mintaétrendekhez, ezekből te is találsz a blogban, mert írtam, és kb. 1500 kalóriát célzok meg, épp azért, hogy ne legyen túl szigorú az étrendem.

Vagyis harcolok a kilók ellen még mindig, és azt hiszem, ez örökös munka lesz, mert az elért eredményt meg is kell tudni tartani majd, ami talán nehezebb, mint lefogyni. Vágj bele te is egy próbálkozásba ha sok a súly rajtad, meglátod, sikeres lehetsz, ha beleadsz mindent. :)

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása