Együtt sikerülni fog!

Van egy kis időd?

2020/03/14. - írta: RiaRia

fruit-2359703_640_2.jpg

Van egy kis időd? Legyen! Legyen akkor, ha túl sok a súlyfelesleg rajtad. Legyen időd magadra! Törődj magaddal! - ugye ismerősen hangzanak ezek a felkiáltójeles mondatok? Mennyiszer olvashattuk, hallhattuk őket, mikor buzdítani akartuk magunkat egy kicsit a fogyásra.

Jelen pillanatban csak annyit tudok tenni, hogy ajánlok neked filmeket, amiket ha megnézel és ha jegyzetelsz, és komolyan is veszed amit mondanak a túlsúllyal kapcsolatosan, akkor már megteszed az első lépéseket az új éned felé. 

Hát, nincs mit köntörfalaznom, durván elhíztam, aminek szerintem a stressz most a legfőbb oka. Stressz ide vagy stressz oda, nem szabad hagyni elhatalmasodni a zsírsejteket magunkon. Nem tudok most odafigyelni magamra, így csak remélhetem, hogy a saját érdekedben megnézed ezeket a filmeket. Igaz, hogy nem a legrövidebbek, és most három filmet is ajánlok a figyelmedbe, de mindenképpen megéri megnézni őket. Én is ezt fogom tenni ezen az estén.

Az első film címe = Az igazság az egészséges étrendről - Fogyni mindenáron ( a youtube - on meg tudod keresni, ha beírod a címet)

A második film címe = FREI Dosszié - Elhízás ( szintén a youtube - on láthatod, ha rákeresel )

A harmadik film címe = Elhízásról, túlsúlyról biologikusan - Kérdezz-felelek élőben 6 (biologika, ujmedicina)

-----

Persze nem kötelező, csak én ajánlom megnézésre. Én sem láttam mindet végig, ezért is vagyok én is kíváncsi, hogy hallhatok-e még olyan mondatokat, amik végre kimozdítanak a lustaságból. Most nem is a kilók száma a fontos, az a fontos, hogy eljussunk arra a szintre, hogy elkezdjünk életmódot váltani, ha szükségét érezzük. És ami még nagyon fontos, hogy ne is hagyjuk abba az életmódváltásunkat.

Megint elértem egy olyan súlyt, ami megállásra kényszerít, amikor azt mondom, hogy - no, ebből elég volt eddig, ezután már másképp lesz! Az is lehet, hogy én vagyok reménytelen eset, nem tudom. De valamit ki kell találni arra, hogy ne hízzak tovább.

-----

Azt hiszem, addig fogom ezeket a filmeket nézni, amíg meg nem világosodom, amíg el nem ér az eszemig, hogy saját magam alatt vágom a fát. Vigyázz magadra, és fogadj meg minden hasznos tanácsot!

komment
süti beállítások módosítása