Együtt sikerülni fog!

Alakul a "molekula" !!! :)

2024/07/23. - írta: RiaRia

wave-2089959_640.jpg

Simán 100 kiló alatt vagyok, és ruhában mértem magam. Még a múltkor beállítottam egy célt a kalóriabázis.hu oldalon, már csak azért is, tudod, a grafikon kedvéért, hogy szemmel lássam, mikor hol is tartok. De nem számolok kalóriát, nyár van, ilyenkor valahogyan természetes módon jobban jönnek le a dekák, mint télen, amikor be vagyunk burkolózva a négy fal közé.

A cél természetesen, hogy január 1-ig, illetve ez év december 31-ig elérjem a 80 kg-ot. Igencsak oda szeretném tenni magam, hogy ez mind így sikerüljön is! :) Azt is tudom, és nem leszek meglepve, ha néha felkúszik a mérleg nyelve, ez már mindenki számára természetes, főleg nyáron nem lehet szabályozni, hogy pontosan fogyjunk hétről hétre. A kedvem az kitűnő, jobb már alig lehetne, élvezem a nyarat és szeretném is kihasználni. Nem tudok most sokat írni, mert kevés időm van, csak mondani szerettem volna, hogy pont ott vagyok a grafikon szerint, ahol lennem kell, nincs aggodalom ilyen téren, megy minden magától, épp úgy eddig, ahogy én azt el is képzeltem.

Az a jó hozzáállás, hogy - SOHA NEM ADOM FEL !!! -, még akkor is ha piros hó esik, akkor is így van ez!

Nem is szeretem már leírni a 100-as számot, mert már régen el is felejtettem, igaz, nálam sokszor volt az, hogy 10 kilókat vissza tudtam hízni csupán egy hónap alatt, úgyhogy azért erre jó lesz odafigyelni. Tartsd te is a formád, én is olvasom, amiket írtam korábban neked ebben a blogban, nem voltak azok rossz dolgok, mindenből tanul az ember, jó a fontos dolgokat kiszűrni egy-egy bejegyzésből, és erre alapozni a fogyókúránkat. 

Most abba kell hagyjam az írást, de mindig írok, ha tudok, és augusztus közepétől meg rendszeresen tudok már jelen lenni, addig tart a nyaralásunk. Légy jó, és csakis a jó és hasznos tanácsokat tartsd meg, a többit felejtsd el mindörökre! Azok úgysem értek semmit eddig sem! Hajrá van!, nem olyan sok idő az, ami még újévig hátravan, ha nem csinálsz semmit, akkor is letelik ez az idő, úgyhogy inkább használd a javadra, ha tudod és van is kedved hozzá! :)

Hallgass meg egy dalt, és élvezd a nyarat, aknázd ki a benne rejlő lehetőségeket a magad számára! :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása